Paddy Power utworzy… muzeum
Paddy Power świętuje trzydziestolecie funkcjonowania w branży hazardowej.
Firma bukmacherska potwierdziła, iż utworzy w swoim rodzinnym mieście Dublinie „Museum of Mischief”.
Będzie to miejsce, w którym prezentowane będą najbardziej skuteczne, kontrowersyjne i angażujące kampanie marketingowe firmy.
Współpracując z dublińską agencją Catapult specjalizującą się w budowaniu zaangażowania odbiorców, Paddy Power planuje otworzyć swoje "Muzeum psotności" 18 września.
Paddy Power w 30-letniej historii wielokrotnie zrywało ze standardowymi działaniami reklamowymi, nierzadko komentując trudne tematy społeczne i polityczne.
Planując otwarcie "Museum of Mischief", Paddy Power dodało, że chce zarazem pokazać wewnętrzne procesy rozwoju kampanii marketingowych.
PK
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.