Paddy Power w Rosji
W pierwszy weekend piłkarskich mistrzostw świata Paddy Power oficjalnie rozpoczęło współpracę z agencją Chime Sports.
Podczas pierwszego tygodnia rozgrywek rosyjskiej imprezy, w mediach pojawiła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa irlandzkiego bukmachera, która powstała pod kierownictwem nowej agencji kreatywnej Chime Sports.
Firma przygotowała spoty z serii "Paddy Power – Enough of the Nonsense", które rywalizować mają o zwiększenie zasięgu marki w trakcie wspomnianych rozgrywek. Na początku 2018 roku Paddy Power oznajmiło, że podejmuje "kreatywną zmianę", kończąc wieloletnią współpracę z Lucky Generals na rzecz Chime Group Communications.
Prezentując wyniki sprzedażowe za 2017 rok, Peter Jackson – dyrektor generalny firmy bukmacherskiej – oznajmił, że ma to na celu "powrót Paddy Power na ścieżkę wzrostu".
Jackson powiedział również, że jego pracodawca zamierza znacznie zwiększyć wydatki na cele marketingowe, ponieważ poprzednie stawki były "poniżej poziomu niezbędnego do działania jako masowa marka na rynku".