Padł rekord kontroli geolokalizacyjnych z okazji Super Bowl
Super Bowl to jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych roku. Firma GeoComply przeprowadziła rekordową liczbę 100 milionów kontroli geolokalizacyjnych z okazji meczu Philadelphia Eagles - Kansas City Chiefs.
Rekord GeoComply
W nocy z niedzieli na poniedziałek poznaliśmy triumfatora Super Bowl LVII. Po zwycięstwo sięgnęła ekipa Kansas City Chiefs, która wygrała z ekipą Philadelphia Eagles 38:35. Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród kibiców. Firma GeoComply poinformowała bowiem, iż przeprowadziła rekordową liczbę 100 milionów kontroli geolokalizacyjnych w 23 stanach USA oraz w Dystrykcie Kolumbii w ramach zakładów sportowych online.
Kontrole przeprowadzone w sobotę i niedzielę oznaczają wzrost o 25% w porównaniu z zeszłorocznym weekendem Super Bowl. Firma GeoComply zarejestrowała tym razem 7,4 miliona kont, co stanowi wzrost o 32% w porównaniu z Super Bowl LVI.
Świetne wyniki
Najwięcej kontroli, bo aż 13,9 miliona, przeprowadzono w Nowym Jorku. W takich słowach wyniki komentuje współzałożycielka oraz CEO GeoComply, Anna Sainsbury: – Super Bowl LVII było wydarzeniem rekordowym. Dane GeoComply pokazują, że zainteresowanie Amerykanów legalnymi zakładami na Super Bowl nigdy nie było większe. Okazało się, że wielu fanów uczestniczących w meczu korzystało również z możliwości obstawiania.
Jak się okazało, duże zainteresowanie zakładami sportowymi chcieli wykorzystać oszuści, o czym mówi Anna Sainsbury: – Nie jest tajemnicą, że oszustwa internetowe stanowią coraz większy problem we wszystkich formach handlu elektronicznego. Zakłady sportowe online mogą być celem oszustów. W związku z tym, iż każdy obstawiający musi zweryfikować swoją lokalizację, branża ma dane, aby powstrzymać oszustów przed ich działaniem.
Wojciech Gancarz
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.