Padł rekord kontroli geolokalizacyjnych z okazji Super Bowl
Super Bowl to jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych roku. Firma GeoComply przeprowadziła rekordową liczbę 100 milionów kontroli geolokalizacyjnych z okazji meczu Philadelphia Eagles - Kansas City Chiefs.
Rekord GeoComply
W nocy z niedzieli na poniedziałek poznaliśmy triumfatora Super Bowl LVII. Po zwycięstwo sięgnęła ekipa Kansas City Chiefs, która wygrała z ekipą Philadelphia Eagles 38:35. Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród kibiców. Firma GeoComply poinformowała bowiem, iż przeprowadziła rekordową liczbę 100 milionów kontroli geolokalizacyjnych w 23 stanach USA oraz w Dystrykcie Kolumbii w ramach zakładów sportowych online.
Kontrole przeprowadzone w sobotę i niedzielę oznaczają wzrost o 25% w porównaniu z zeszłorocznym weekendem Super Bowl. Firma GeoComply zarejestrowała tym razem 7,4 miliona kont, co stanowi wzrost o 32% w porównaniu z Super Bowl LVI.
Świetne wyniki
Najwięcej kontroli, bo aż 13,9 miliona, przeprowadzono w Nowym Jorku. W takich słowach wyniki komentuje współzałożycielka oraz CEO GeoComply, Anna Sainsbury: – Super Bowl LVII było wydarzeniem rekordowym. Dane GeoComply pokazują, że zainteresowanie Amerykanów legalnymi zakładami na Super Bowl nigdy nie było większe. Okazało się, że wielu fanów uczestniczących w meczu korzystało również z możliwości obstawiania.
Jak się okazało, duże zainteresowanie zakładami sportowymi chcieli wykorzystać oszuści, o czym mówi Anna Sainsbury: – Nie jest tajemnicą, że oszustwa internetowe stanowią coraz większy problem we wszystkich formach handlu elektronicznego. Zakłady sportowe online mogą być celem oszustów. W związku z tym, iż każdy obstawiający musi zweryfikować swoją lokalizację, branża ma dane, aby powstrzymać oszustów przed ich działaniem.