30.01.2024 00:53

Partnerstwo BetMGM i X w zakresie zakładów online byłoby przełomem

Według raportu Fortune, BetMGM i platforma mediów społecznościowych X, wcześniej znana jako Twitter, obecnie należąca do Elona Muska, mogą zjednoczyć siły. Te dwie marki zawierając umowę dotyczącą zakładów bukmacherskich dokonałyby przełomu na rynku.

Udostępnij
Partnerstwo BetMGM i X w zakresie zakładów online byłoby przełomem

Partnerstwo pomiędzy X i BetMGM reprezentuje znaczącą zmianę w świecie bukmacherskim, łącząc sieci społecznościowe z emocjami związanymi z zakładami sportowymi. To wspólne przedsięwzięcie będzie oznaczać przełom dla amerykańskich zakładów online.

BetMGM jest spółką joint venture, która w równym stopniu dzieli swoje mocne strony pomiędzy MGM Resorts International i brytyjską firmę Entain. Marka BetMGM należy do tej samej sieci, co jej siostrzane marki: Party Casino, Borgata Online i Party Poker. Obecnie BetMGM jest trzecim co do wielkości operatorem zakładów sportowych online w USA, zaraz za FanDuel i DraftKings.

Z kolei X, założony w 2006 roku jako Twitter i przejęty przez Elona Muska w październiku 2022 roku za 44 miliardy dolarów, w lipcu 2023 roku zmienił nazwę. Platforma X mógł pochwalić się około 556 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, z oszałamiającą liczbą 6,1 miliarda odwiedzin miesięcznie, co świadczy o jej ogromnym globalnym zasięgu i wpływie.

Ta potencjalna umowa z BetMGM doskonale wpisuje się w strategię Muska mającą na celu dywersyfikację źródeł przychodów X. Innowacyjne podejście nowego właściciela X wprowadziło już nowe modele przychodów, takie jak subskrypcje i umowy licencyjne, w tym miesięczna opłata za pożądany niebieski znacznik wiarygodności.

Jak wynika z raportu Fortune, X Elona Muska ma ulepszyć doświadczenia związane z zakładami sportowymi, wyświetlając statystyki dotyczące hazardu na dawnej platformie Twitter za pośrednictwem BetMGM. Chociaż szczegóły umowy pozostają nieujawnione, oczekuje się, że X nie tylko zaprezentuje informacje dotyczące zakładów, ale także udostępni bezpośrednie linki do platformy hazardowej BetMGM, płynnie integrując zakłady z mediami społecznościowymi.

Biorąc pod uwagę, że BetMGM ma również prawa do transmisji strumieniowej niektórych gier sportowych w swojej aplikacji bukmacherskiej, może istnieć możliwość zobaczenia w jej aplikacji dostosowanego kanału X. Należy jednak pamiętać, że są to na razie wyłącznie spekulacje.

BetMGM ma już silną pozycję na platformie X, z ponad 310 tysięcy obserwujących. Platforma ta stała się rajem dla entuzjastów zakładów, gdzie mogą dzielić się typami, wyświetlać zakłady i angażować się w dyskusje na temat najważniejszych wydarzeń sportowych, takich jak m.in. Super Bowl.

American Gaming Association oszacowało, że ponad 50 milionów ludzi postawiło zdumiewającą kwotę 16 miliardów dolarów na najważniejszym wydarzeniu NFL w 2023 roku. To odzwierciedla ogromną popularność zakładów sportowych w USA. Ta statystyka podkreśla ogromny potencjał rynku zakładów sportowych, z którego korzystają BetMGM i X.

Współpraca pomiędzy X i BetMGM to nie tylko transakcja biznesowa, ale pionierskie posunięcie, które zmienia sposób, w jaki media społecznościowe i zakłady online łączą swoje siły.

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk