Ogolna 29 grudnia 2020

Partnerstwo La Française des Jeux z NBA

National Basketball Association (NBA) i La Française des Jeux (FDJ) ogłosiły nową, wieloletnią współpracę partnerską na terenie Francji.

Nowa umowa

Zgodnie z nową umową, ParionsSport (marka La Française des Jeux – przyp. red) nadal będzie korzystać z oficjalnych danych dotyczących zakładów i marki NBA w swoich ofertach cyfrowych i detalicznych. Oczywiście przyniesie to wiele korzyści w postaci ekskluzywnej oferty dla klientów ParionsSport.

Rozszerzone partnerstwo opiera się jednak przede wszystkim na promowaniu pierwszego w historii meczu NBA rozegranego w  sezonie regularnym we Francji. A to nie wszystko, ponieważ ParionsSport będzie również wspierał przyszłe mecze NBA, które odbędą się we Francji.

Obiecująca współpraca

Starszy dyrektor, International Fantasy & Gaming, NBA, Kuljeet Sindhar nie ma wątpliwości, że to będzie udana współpraca: – Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z La Française des Jeux, liderem branży na francuskim rynku zakładów sportowych.

Z uwagi na fakt, że sezon NBA 2020-21 rozpoczął się 22 grudnia, liga nie może się doczekać aż wiele milionów fanów z Francji będzie mogło zwierać zakłady w nowych punktach należących do FDJ – dodał Kuljeet Sindhar.

Szef działu zakładów sportowych w FDJ Richard Courtois dodał: – Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z NBA, najbardziej kultową ligą koszykówki na świecie. NBA jest synonimem koszykówki i reprezentuje wszystko co w niej najlepsze. 

Dzięki tej współpracy nasze portfolio zakładów sportowych stanie się jeszcze bardziej bogate, a nasi klienci i fani NBA będą mogli cieszyć się wyjątkowymi doświadczeniami. To partnerstwo będzie kluczowe dla rozwoju marki ParionsSport w ciągu najbliższych kilku lat – zakończył Richard Courtois.

Szczegóły umowy

W ramach partnerstwa kontynuowana będzie współpraca nad darmową grą predykcyjną „NBA Pick’Em Weekly 6″ dostarczaną przez ParionsSport. Z kolei  prezenterka beIN SPORTS, Mary Patrux, nadal będzie pełniła swoją rolę jako ambasador ParionsSport, dostarczając przy tym cotygodniowe podsumowania na kanałach społecznościowych operatora.

Umowa FDJ z NBA nie może dziwić, ponieważ mowa o jednym z największych operatorów na świecie, który prowadzi także narodową loterię we Francji. W ubiegłym roku zakłady sportowe stanowiły 21% całkowitych przychodów FDJ, a firma odnotowała ponad 40% wzrost zakładów na NBA od 2019 r.