Bukmacherka 19 lipca 2023

PaszaBiceps ambasadorem marki Betclic

autor: redakcja
Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski, legendarny gracz Counter Strike: Global Offensive i absolutny lider e-sportu na świecie, został ambasadorem marki Betclic. Były zawodnik słynnego, polskiego składu organizacji Virtus.pro związał się z marką roczną umową.

Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w historii światowego e-sportu. Choć zakończył już profesjonalną karierę zawodniczą, prowadzone przez niego streamy nadal oglądają dziesiątki tysięcy widzów. Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski jako gracz Virtus.pro przyczynił się do lawinowego wzrostu popularności e-sportu nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Dziś łączy trzy światy. Oprócz dalszej działalności e-sportowej, walczy we freak fightach i jest znany z promowania tradycyjnego sportu. Prywatnie jest wielkim fanem Liverpoolu oraz UFC. W maju znów było o nim głośno dzięki akcji, którą zorganizował z okazji ostatniego w historii turnieju rangi major w Counter Strike: Global Offensive (to kategoria największych, najważniejszych rozgrywek e-sportowych). Z Warszawy do Paryża, gdzie odbywał się turniej, pojechał rowerem. Pokonanie 1800 kilometrów zajęło mu tydzień. Popularny „Papito” chciał w ten sposób ukoronować grę, która tak bardzo zmieniła jego życie.

Teraz „paszaBiceps” będzie miał nowe obowiązki – ambasadora marki Betclic. Na mocy rocznej współpracy ex-progamer, a obecnie streamer będzie m.in. prowadzić dedykowane marce live’y na Twitch.tv czy brać udział w transmisjach na żywo na kanale Betclic.

W ramach realizacji świadczeń Jarząbkowski wcieli się również w typera, który będzie dzielić się z fanami przewidywaniami na wybrane wydarzenia sportowe i e-sportowe. Ciekawostką jest, że współpraca zakłada również udział „paszyBicepsa” w filmie dokumentalnym. Projekt realizowany będzie w ramach konkursu Papaya New Directors, którego Betclic jest partnerem.

 

– Jarek wiele lat temu wybrał swój kurs i poświęcił się e-sportowi w czasach, w których nawet gra na najwyższym, światowym poziomie niekoniecznie zapewniała zawodnikom pieniądze wystarczające do pełnej profesjonalizacji. Jest prawdziwą legendą i ikoną elektronicznej rywalizacji, człowiekiem, który dzięki swojej charyzmie przyczynił się do rewolucyjnego skoku zainteresowania e-sportem nie tylko w naszym kraju, ale i na całym globie. Bardzo cieszymy się z tej współpracy i już nie możemy doczekać się wspólnie zrealizowanych projektów – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.

– Wspólnie z Betclic otwieramy nowy rozdział w mojej karierze jako ambasadora marki, dla której e-sport jest nieodłączną częścią działalności. Planujemy dużo fajnych działań, które wyjdą poza streamy czy typowania. Cieszę się, że ta współpraca stworzy dla mnie nowe perspektywy i mogę nadal rozwijać się w pasji, dla której mocno bije moje serce – mówił Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski.

Dodaj komentarz