30.05.2007 00:00

Photo Play w kampanii dla Madeleine

Austria. 3 maja br., 4 -letnia Madeleine McCann została porwana z łóżka hotelowego, podczas wakacji w luksusowym kurorcie Praia da Luz w Portugalii.

Udostępnij

 

 

 

 

 

 

 

3 maja br., 4 -letnia Madeleine McCann została porwana z łóżka hotelowego, podczas wakacji w luksusowym kurorcie Praia da Luz w Portugalii.

Od tego czasu w poszukiwania dziewczynki włączyło się już wiele instytucji, firm czy gwiazd filmowych – deklarując swoją pomoc w znalezieniu dziewczynki. Trudno wyobrazić sobie, żeby David Beckham – który również włączył się do akcji -operacyjnie uczestniczył się w poszukiwaniach. Dorzucił jednak swoje pięć groszy do puli nagród. Pula jest już niemała, bo wynosi około 2 mln funtów brytyjskich

Photo Play – jeden z wiodących producentów Touchscreenów – spontanicznie podjął decyzję o włączeniu się w poszukiwania. Jego pozytywne gry pozbawione przemocy i nielegalnego hazardu, odnoszą sukcesy w 46 krajach na całym świecie.

Ze skutkiem natychmiastowym, na wszystkich zlinkowanych online terminalach Photoplaya pojawiła się specjalna strona dedykowana Madeleine. Strona zawiera dane kontaktowe, w przypadku odnalezienia dziewczynki i jej zdjęcia.

“Nasze zlinkowane terminale znajdują się w 16-krajach Europy, gracze zostaja więc bezpośrednio skonfrontowani z tematem. Mamy nadzieję, że przynajmniej w niewielkim stopniu przyczynimy się do odnalezienia dziewczynki” – powiedziano w dyrekcji koncernu.
Poświęcenie koncernu nie jest tylko kaprysem PhotoPlaya. Ochrona przed przemocą jest jednym z priorytetów firmy, wszystkie terminale koncernu są opatrzone hasłem “positive Games” czyli pozytywne gry.
Więcej informacji na www.photoplay.com

Udostępnij
P.W.

P.W.