Kontrakt zawarto z Baltimore Ravens. Na jego mocy Horseshoe będzie mogło korzystać z logo i logotypu zespołu w obszarze promocji Ravens.
Warto dodać, że tak kasyno, jak i M&T Bank Stadium, z którego korzystają futboliści, zlokalizowane są w Southern Gateway Entertainment District, nowej inwestycji w dzielnicy Pigtown.
Ta współpraca to zarazem drugi kontrakt między franczyzą NFL i kasynem. We wrześniu parafowana została współpraca Dallas Cowboys z Winstar World Casion and Resort.
– Horseshoe Casino Baltimore stało się popularnym celem, szczególnie dla fanów Ravens przed i po naszych domowych meczach – powiedział Kevin Rochlitz, wiceprezes ds. sprzedaży i rozwoju w Baltimore Ravens. – Cieszymy się z tego partnerstwa i wierzymy, że dodatkowo wzbogaci atrakcyjność rozrywkową wokół M&T Bank Stadium. Dodatkowo uważamy, że przyczyni się to do ekscytującego rozwoju całego regionu.
Wtórowała mu Erin Chamberlin, prezes ds. regiony w Caesars oraz dyrektor generalny Horseshoe: – Jesteśmy dwiema silnymi markami z Baltimore, które są zaangażowane w rozwój miasta i regionu.