18.06.2018 00:00

Playtech na mundial z nowym produktem

Playtech BGT, producent rozwiązań technologicznych dla zakładów bukmacherskich, tuż przed startem mistrzostw świata w piłce nożnej zaprezentował najnowszy produkt.

Udostępnij
Playtech na mundial z nowym produktem

Playtech BGT, producent rozwiązań technologicznych dla zakładów bukmacherskich, tuż przed startem mistrzostw świata w piłce nożnej zaprezentował najnowszy produkt.

Chodzi MatchAcca, który ma być w pełni dostępny dla wszystkich klientów w ramach samoobsługowych terminali bukmacherskich (SSBT). Ma to być innowacyjne uzupełnienie oferty Playtech i dać bukmacherom możliwość zagospodarowania powiązanych rynków poprzez połączenie kilku zakładów w jeden kupon meczowy.

Playtech BGT określa swoje nowe dzieło „pierwszym produktem tego typu” dla sektora detalicznego. Produkt został opracowany we współpracy z firmą prognozującą wyniki sportowe AlgoSport. Jej zadaniem było dostosowanie dokładnych algorytmów do Playtech BGT.

Ale o co tak właściwie chodzi? Playtech tłumaczy: „Możesz postawić na Anglię, że wygra na otwarcie mundialu przeciwko Tunezji, Harry Kane strzeli pierwszego gola lub obie drużyny zdobędą bramki, a w meczu będzie ponad 10,5 rzutów rożnych”.

Dyrektor zarządzający w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Azji i Australii w Playtech BGT Sports, John Pettit, przyznał, że MatchAcca jest rewolucyjny dla środowiska sprzedaży detalicznej. Playtech BGT jest całkowicie pewny nowego przedsięwzięcia, twierdząc, że klienci z pewnością uznają je za atrakcyjne.

– Nasze terminale SSBT są doskonałą platformą do składania zakładów, z dużymi ekranami i rozbudowaną treścią piłkarską, pozwalającą klientom łatwo wybierać selekcje i aktywować MatchAcca – zakończył Pettit.

Udostępnij
PK

PK