08.02.2022 17:12

Playtech podpisuje pięcioletnią umowę z The Jockey Club

Playtech, wiodąca na świecie firma zajmująca się technologią hazardową, ogłosiła nowe pięcioletnie partnerstwo z The Jockey Club, największą komercyjną grupą specjalizującą się w brytyjskich wyścigach konnych.

Playtech podpisuje pięcioletnią umowę z The Jockey Club

Warunki umowy

W ramach umowy na wyłączność Playtech opracuje szereg treści obejmujących różne produkty w oparciu o słynne wyścigi i tory obsługiwane przez The Jockey Club. Warto zaznaczyć, że cała transakcja została pośredniczona przez Creation i-Gaming i Metrostar.

Zgodnie z nową umową, Playtech będzie miał prawa do tworzenia szeregu treści w swoich najlepiej działających segmentach produktowych, w tym kasynie, kasynie na żywo, pokerze, sportach wirtualnych oraz bingo. Pierwsza zawartość z tego partnerstwa zostanie uruchomiona przed tegorocznym Cheltenham Festival. Co ciekawe obejmie to już grę kasynową RNG, która będzie najnowszym dodatkiem do pakietu Sporting Legends firmy Playtech.

Bogata historia obu firm

The Jockey Club, założony w 1750 roku, jest największą komercyjną grupą w drugim co do wielkości sporcie widowiskowym w Wielkiej Brytanii, obsługującą 15 torów wyścigowych w całym kraju. Mowa tutaj m.in. o The National Stud, Jockey Club Estates, Jockey Club Catering, Jockey Club Live, Jockey Club Services, czy Racing Welfare.

Misja Playtech wybiega daleko poza tworzenie technologii hazardowych, ponieważ firma współpracuje ze swoimi licencjobiorcami, aby stać się synonimem wysiłków zmierzających do podniesienia standardów branżowych w zakresie odpowiedzialnego biznesu i bezpiecznego hazardu. Dzięki partnerstwu i współpracy z wiodącymi operatorami i dostawcami w branży, Playtech pracuje na rzecz stworzenia pierwszego kodeksu postępowania dotyczącego bezpieczniejszego projektowania gier.

Co więcej, dzięki Playtech Protect, firma jest pionierem w wykorzystywaniu badań, danych i sztucznej inteligencji do opracowywania produktów do identyfikacji zagrożonych klientów i dostarczania im spersonalizowanych, bezpieczniejszych produktów hazardowych.

Cel współpracy

James Frendo, dyrektor ds. kasyn w Playtech, powiedział: – W Playtech dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć najbardziej angażujące treści. Dzięki współpracy z kultową instytucją sportową, taką jak The Jockey Club, jesteśmy w stanie stworzyć pełną gamę wyjątkowych i ekscytujących treści obejmujących różne produkty. Współpraca z rozpoznawalnymi na całym świecie markami jest kluczowym filarem naszej strategii biznesowej, ponieważ staramy się dostarczać naszym klientom wyjątkowe i angażujące doświadczenie odpowiedzialnego hazardu.

Podobnego zdania jest Charlie Boss, COO w The Jockey Club: – Cieszymy się, że możemy współpracować z Playtech, którego wiodące w branży oprogramowanie i wiedza fachowa pomogą po raz pierwszy przełożyć sukces naszych historycznych marek na rynek iGamingu. Playtech podziela również nasze wartości dotyczące bezpiecznego hazardu. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński