Znana na rynku kasynowym firma Aristocrat Leisure Limited postanowiła wykorzystać w promocji siłę gadżetów. Inicjatywa Playtime ma na celu przybliżenie potencjalnym garczom produktów firmy. W tym celu zostanie wydany specjalny katalog, którego dystrybucja rozpocznie się na targach ICE w Londynie. W katalogu Playtime znajdziemy nie tylko materiały promocyjne firmy na temat jej nowych automatów, ale także całą gamę produktów związanych z marką w postaci tzw. gadżetów reklamowych. Będą to m.in. koszulki z logo spółki, talie kart, instrukcje gry na poszczególnych automatach, postery, portfele, kurtki, podkładki pod myszy komputerowe, breloczki do kluczy, pióra, długopisy i czapeczki. W gadżetach firma wykorzysta marki następujacych swoich produktów: Jackpot Deluxe™, Zorro®, Pelé Golden Goals™, Cash Express™, Jackpot Carnival™, Outback Jack™ i Mr Cashman™, jak również markę słynnych elektronicznych stołów do pokera PokerPro®. Wymienione gadżety wykorzystywane będą jako nagrody lub nagrody pocieszenia we wszelkich lokacjach, gdzie znajdują się gry Aristocrata.
Następnym krokiem tej kampanii marketingowej ma być możliwość zamawiania produktów reklamowych firmy za pośrednictwem internetu.