31.07.2023 15:49

Pluszaki na murawie w meczu PKO Ekstraklasy. Szczytna akcja Zagłębia i Fundacji STS

W najbliższą niedzielę Zagłębie Lubin zagra z Lechem Poznań, ale sam mecz nie będzie jedyną atrakcją, bowiem w przerwie na murawie wylądują dziesiątki, albo setki pluszaków. Za każdego z nich Fundacja STS przekaże 5 zł na wybrany przez klub cel.

Udostępnij
Pluszaki na murawie w meczu PKO Ekstraklasy. Akcja Zagłębia i Fundacji STS

Ten mecz 3. kolejki Ekstraklasy zapowiada się niezwykle ciekawie. Zagłębie pod wodzą trenera Waldemara Fornalika świetnie zaczęło sezon, a Lech, który gra w europejskich pucharach, również nie zawodzi na starcie sezonu 2023/24. Warto więc będzie zerknąć na stadion w Lubinie nie tylko z tego powodu. Akcja „Dorzuć misie”, bo o nią chodzi, polegać będzie na przyniesieniu pluszaków na trybun i rzucenie nich na murawę po zakończeniu pierwszej połowy.

Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na promowanie sportu wśród wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci oraz Domu Dziecka w Wilkowie im. Jana Wyżykowskiego (m.in. zakup sprzętu sportowego). Do obu organizacji trafią również misie rzucone na murawę. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków obu organizacji, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.

Jako zaangażowany sponsor dzięki takim właśnie akcjom po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu. Cel jest szczytny – pomagamy spełniać marzenia najmłodszych kibiców piłkarskich. Jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy na to, że kibice z Lubina nie zawiodą i przyniosą na niedzielny mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto organizacji, dla których gramy w sobotnim meczu – powiedział Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.

Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Zagłębia każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w razie opadów się nie ubrudziły).

Gorąco zachęcamy naszych kibiców do przynoszenia na mecz pluszaków i rzucania nimi, gdy sędzia zakończy gwizdkiem pierwszą połowę spotkania. Zagłębie w swoim DNA ma wpisane działania odciskające piętno w lokalnej społeczności. Cieszymy się, że nasz sponsor poprzez Fundację STS, wyznaje podobne wartości i realnie możemy pomóc kilku podmiotom, z którymi stale współpracujemy. To duże wyróżnienie, że pierwsza akcja „Dorzuć misie” w nowym sezonie piłkarskim jest inaugurowana na Stadionie Zagłębia. Chcemy, by podczas bicia rekordu publiczności na meczu Zagłębie – Lech, udało się zgromadzić pokaźną liczbę pluszaków na murawie – zaznaczyła Jolanta Jóźwiak, główny specjalista ds. projektów biznesowych.

Udostępnij
redakcja

redakcja