Znany producent zabawek Tomy, wspólnie z zespołem projektantów gier AQ Interactive postanowili wykorzystać na rynku gier arcade niesłabnącą popularność pokemonów. Natchnieniem dla twórców automatu Pokemon Battrio stały się sukcesy Mushikinga i Dinosaurkinga SEGI. Pokemonowy automat przypomina wyglądem i zasadami gry wspomnianych prekursorów. Pokemon Battrio to połączenie zabawy z kolekcjonowaniem papierowych żetonów z pokemonami. Gry w rodzaju Mushikinga przyjęły się bardzo dobrze w Japonii, jednak w Europie było już gorzej. Europejskie dzieciaki jakoś nie znajdowały przyjemności w walkach robali. Pokemony powinny trafić lepiej w gusty Europejczyków, szczególnie że znają je doskonale za sprawą GameBoya.

W.B.
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



