Nyska firma Fox Group nastawiła się na swoim praskim stoisku na promocję własnego programu multigame dla automatów niskohazardowych – Magic Fox. Program składa się z sześciu gier: 3 bębnowych Ultra Hot i Hot Cash, 5 bębnowych Water World i Sparkling Hot, karcianej Beat The Dealer oraz losowania Hi-Lo. Gry bębnowe mają po pięć lini wygrywających, bonus w postaci ruletki i tzw. action games. W grze karcianej możemy podwyższyć stawkę. Regulację procentu wygranych operator przeprowadza w zakresie od 70 do 96%. Wszystkie obudowy prezentowane przez Foxa na Svete Zabavy wyposażone były w wajchę do zatrzymywania bębnów. Na stoisku nyskiej firmy nie zabrakło także touchscreena Fox Box z opcją jukeboxa. Firma przeprojektowała w tym automacie ekran startowy. Obecnie opcje reprezentują w Fox Box’ie obracające się trójwymiarowe kostki do gry. Automat wyposażono także w nowe gry m.in. Rzut Lisem i trójwymiarowe szachy.
Na zdjęciu: Właściciel firmy Marian Kantyka i Magic Fox.

W.B.
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



