Wielka Brytania. Jak donosi magazyn Intergame Bilal Hussain – były operator – przekwalifikował się na dystrybucję, a swoją ofertę opiera na polskich automatach.
Jakiś czas temu pisaliśmy o reklamie Hamayoon Amusement na okładce Euroslotu, którą w całości wypełniały urządzenia z rybnickiej fabryki rozrywki.
Brytyjski magazyn Intergame pisze, że Bilal Hussain ma zamiar zająć się dystrybucją “novelties” czyli automatów rozrywkowych bez wygranych na terenie całej Europy. W Wielkiej Brytanii odbywa się rocznie kilka wiekszych wystaw. Nikt tak dobrze, jak lokalny operator nie wie, na którą lepiej pojechać. Takimi bocznymi drzwiami produkty Jakara trafiły na październikową Preview.
Mówi Bilal Hussain “Przez pewien czas szukaliśmy dobrego siłomierza dla jednej z naszych lokalizacji. Gdy w końcu znaleźliśmy jednego, okazało się, że perspektywy na kolejne dobre maszyny są tak dobre, że podjeliśmy decyzję o rozpoczęciu współpracy. Jakar jest w stanie dostarczyć nam dokładnie co potrzebujemy, w tym również automaty do siłowania na rękę, koszykówki czy inne gry”.
Na zdjęciu: Koszykówka Jakara na Surexpo

P.W.
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



