Pracowity miesiąc Agencji Wigor
Agencja Wigor z Wrocławia, organizator wystawy branżowej Surexpo miała bardzo pracowity miesiąc. Przedstawiciele ( a właściciwie przedstawicielki) uwijały się jak w ukropie, żeby odwiedzić trzy największe europejskie wystawy.
Agencja Wigor z Wrocławia, organizator wystawy branżowej Surexpo miała bardzo pracowity miesiąc. Przedstawiciele ( a właściciwie przedstawicielki) uwijały się jak w ukropie, żeby odwiedzić trzy największe europejskie wystawy.
O to relacja z trzech wyjazdów autorstwa Wigoru.
Agencja WIGOR na Targach IMA
W dniach 15-18 stycznia 2008 roku odbyły się targi IMA w Dusseldorfie. Cztery dni imprezy zaowocowały sporą liczbą zwiedzających- 8,5 tys. osób. Blisko 170 wystawców ulokowano w 2 halach wystawienniczych. Ciekawy akcent imprezy stanowiła wystawa starych automatów Gauselmanna. Jak co roku pod względem rozmiarów stoiska królował Merkur Gaming, Ballly Wulff i Novomatic (do tego zresztą zdążyliśmy się już przyzwyczaić).
Promocją imprezy na targach zajmowały się Hania i Martyna. Nasze materiały reklamowe znaleźć można było również na stoisku zaprzyjaźnionego Interplay’a. Odwiedziliśmy wszystkich wystawców przedstawiając im nasze targi. Większość firm była zainteresowana odwiedzeniem SUREXPO, część zadeklarowała rozważenie udziału w targach w charakterze wystawców. Szczególnie zainteresowane wystawieniem się są firmy oferujące automaty do gry oraz automaty sprzedające.
Bardzo miła atmosfera imprezy sprzyjała rozmowom o interesach. Nasi zachodni sąsiedzi wykazali duże zainteresowanie polskim rynkiem, mamy więc nadzieję, że z częścią z nich spotkamy się w Warszawie.
Promocja SUREXPO na ATEI / ICE
Największe wystawy branży rozrywkowej AIEI/ICE/ICEi trwały jak zawsze trzy dni (22-24 stycznia) i pobiły kolejne rekordy pod względem liczby wystawców (sama ATEI zgromadziła 271 firm) oraz zwiedzających (ponad 20 000). W londyńskim centrum Earl’s Court przez trzy dni usłyszeć można było języki ze wszystkich stron świata. Szeroką ofertę produktów prezentowano na dwóch piętrach hali. W tym roku na londyńskich targach promowało się aż 17 firm z Polski, w tym 4 debiutantów (E-Play, I.P. System, Kasan i Ritter). Pod względem liczby wystawców z danego kraju wyprzedzili nas tylko Włosi. Szybki wzrost polskiej branży sugeruje jednak, że w przyszłym roku wystawców z naszego kraju będzie jeszcze więcej.
Na drugim piętrze hali swoje stoisko miała także nasza Agencja. W Londynie spotkać można było szefów naszej firmy- Panią Marię Wojciechowską oraz Pana Witolda Malinowskiego, a także Anię, Hanię i Martynę z biura targów. Z przyjemnością odwiedziliśmy naszych wystawców z Polski, którzy prezentowali się na ATEI i ICE. Do udziału w SUREXPO zaprosiliśmy także te z polskich firm, które debiutowały w Londynie.
Rozmowy z wystawcami ATEI/ICE upewniły nas, iż wieloletnia promocja SUREXPO przynosi pożądany skutek. Większość odwiedzonych firm znała nazwę naszych targów. Spora część wystawców gościła na SUREXPO w przeszłości lub planuje to uczynić w tym roku. Z niektórymi firmami spotkaliśmy się tydzień wcześniej na Targach IMA, więc nadarzyła się okazja do kontynuacji rozpoczętych w Dusseldorfie rozmów.
Dotarło do nas wiele pozytywnych opinii o ostatniej edycji SUREXPO. Wystawcy byli również bardzo mile zaskoczeni wyglądem mapki SUREXPO na ten rok oraz informacją, iż otwieramy drugą halę wystawienniczą.
Dziękujemy serdecznie za wszystkie rady i uwagi dotyczące naszej warszawskiej imprez. Cieszymy się, iż jesteście Państwo zadowoleni z organizacji i rezultatów SUREXPO. Mamy nadzieję spotkać się z Państwem w październiku. Do zobaczenia!
„Dzień dobry EAS”
Targi EAS, które odbyły się w dniach 23-25 stycznia w Nicei, odwiedziło według szacunków organizatora blisko 7000 profesjonalistów. Swoje produkty prezentowało ok. 270 firm związanych z branżą rozrywkową. Szczególnie licznie reprezentowaną grupę stanowili producenci i dystrybutorzy urządzeń wykorzystywanych w wesołych miasteczkach i parkach rozrywki. Nie brakowało także bujaków i dmuchańców.
Również tu pojawiły się przedstawicielki organizatora SUREXPO- Ania i Agnieszka. Przez dwa dni promowały naszą imprezę wśród wystawców EAS. Wiąże się to bezpośrednio z otwarciem drugiej hali wystawowej w czasie październikowych targów w Warszawie. Hala ta jest dedykowana właśnie branży związanej z „amusement”.
Polskie firmy, t.j. Admar, Dawpol, Jakar czy Kidmann, stanowią doskonały przykład tego, iż branża rozrywkowa w Polsce bardzo dobrze się rozwija. To świetny rynek także dla zagranicznych firm. Kierując się tym przekonaniem, Agencja WIGOR zaprasza do udziału w SUREXPO wszystkie firmy produkujące i dystrybuujące urządzenia rozrywkowe oraz przedstawicieli parków rozrywki. Dla tych, którzy prezentować będą duże urządzenie i maszyny przewidziane są specjalne rabaty na powierzchnię wystawienniczą- 40% ceny od stoiska niezabudowanego!!! To prawdziwa okazja!!! Nie wolno jej przegapić!!!
Na zdjęciu delegacja w komplecie na ATEI. Od lewej: Ania Sawińska, Maria Wojciechowska, Witold Malinowski, Hania Misiak i Martyna Celuch.