Prezes forBETu: w drugiej połowie roku zaskoczymy branżę i klientów
Według portalu Legalnibukmacherzy.pl, w 2023 r. najlepszy customer service wśród bukmacherów w Polsce miał forBET. O nagrodzie, ale także m.in. planach na 2024 r. opowiedział w rozmowie z Interplay.pl prezes zarządu forBET, Paweł Majewski.
Podczas niedawnej gali portalu „LegalniBukmacherzy.pl” forBET zgarnął jedną statuetkę. „W tym roku 'Legalni’ w ocenie tej kategorii wzięli pod uwagę zwrot użytkowników w stronę obsługi bezpośrednio przez konsultantów. Przeprowadzone zostały testy jakościowe pracy pracowników obsługi klienta, w których zespół forBET wykazał się największym poziomem merytorycznym, inicjatywą i indywidualnym podejściem do rozwiązywania problemów. Wskazano także łatwą drogą użytkowników do czatu we wszystkich kanałach i krótki czas oczekiwania na pomoc” – argumentowali organizatorzy nagrodę za najlepszy customer service.
Tomasz Dębek, Interplay.pl: Spodziewał się pan nagrody akurat w kategorii customer service?
Paweł Majewski, prezes forBET: – Nie powiem, że się spodziewałem, ale bardzo chciałem tej nagrody. Byliśmy chyba po raz trzeci nominowani w tej kategorii i po raz pierwszy ją zdobyliśmy. To dla nas bardzo cenna nagroda, bo pierwsza linia kontaktu z klientem jest niezwykle ważna
Jaki był poprzedni rok dla warszawskiego bukmachera?
– Ciężki, jak każdy inny. Rynek jest trudny, a konkurencja bardzo duża. Dodatkowo 2023 był rokiem bez dużej piłkarskiej imprezy. Zdarzyło się to po raz pierwszy od trzech lat, bo w 2022 były mistrzostwa świata w Katarze, a w 2021 przesunięte o rok z powodu pandemii mistrzostwa Europy. Lekko więc nie było, ale cały czas kładziemy duży nacisk na rozwój naszego produktu. Jest to dla nas najważniejsze i cieszymy się, że nieprzerwanie cieszymy się zainteresowaniem graczy.
W tym roku wielkich imprez sportowych nie zabraknie. Najpierw EURO 2024 w Niemczech, potem igrzyska olimpijskie w Paryżu.
– Najważniejszą imprezą będzie dla nas oczywiście EURO. Bez względu na to, czy na turniej awansuje reprezentacji Polski, to dla nas wydarzenie numer jeden w tym roku. Jeśli chodzi o nasze cele, to chcemy po prostu zwiększać liczbę rejestracji i bazę klientów. Ważny będzie też oczywiście dalszy rozwój technologiczny. Przede wszystkim pod kątem aplikacji mobilnej, bo na to stawiamy najbardziej.
Co forBET planuje na najbliższe miesiące?
– Jeśli chodzi o nasze plany, to konkretów nie chciałbym na razie zdradzać. Będziemy rozwijać nasz produkt, to dla nas kluczowe. Chyba każdy, kto pracuje w połączeniu z branżą IT wie jednak o tym, że ciężko jest obiecywać konkretne terminy. Tam różnie z tym bywa, często się one przesuwają. Liczymy jednak na to, że nadal będziemy się rozwijać. Myślę też, że w drugiej połowie roku będziemy mogli zaskoczyć branżę i naszych klientów nowymi aktywnościami sponsoringowymi.