Program lojalnościowy WinTo! ma już rok
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, uruchomił rok temu program lojalnościowy WinTo!, który od samego początku spotkał się z ogromnym zainteresowaniem graczy. Program nie tylko nagradza lojalność i zaangażowanie, lecz także przyczynia się do realizacji misji społecznej spółki. Rok działalności to czas intensywnego rozwoju – pojawiły się nowe funkcjonalności i promocje, a realne zaangażowanie klientów wzrastało z każdym miesiącem.
WinTo! zadebiutował w czerwcu 2024 roku jako odpowiedź na rosnące oczekiwania
klientów i zmieniające się trendy rynkowe. Głównym założeniem było stworzenie nowoczesnej platformy dialogu z klientem i budowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu i narzędziach cyfrowych. Gracze LOTTO za każdą wydaną złotówkę otrzymują 3 punkty, które można wymienić na nagrody. WinTo! to pierwszy w historii Totalizatora Sportowego tak wielki program lojalnościowy, który obejmuje całą działalność spółki skupioną pod marką LOTTO.
– Program WinTo! to przykład nowoczesnej, omnikanałowej platformy lojalnościowej, która
z powodzeniem łączy tradycję z transformacją cyfrową. W ciągu pierwszych 12 miesięcy
dołączyło do niego prawie 400 tysięcy graczy. Program nagradza nie tylko lojalność, lecz
także umożliwia graczom niesienie realnego wsparcia dla inicjatyw społecznych i
środowiskowych poprzez niedawno wdrożony moduł WspieramTo! – powiedziała Beata
Stelmach, prezes Totalizatora Sportowego.
Program przyciągnął zróżnicowane grono uczestników, tworząc społeczność o szerokim
profilu demograficznym. Najbardziej aktywne grupy wiekowe to osoby w przedziale 26-35
lat (28%) oraz 36-45 lat (25%), co pokazuje, że WinTo! cieszy się szczególnym zainteresowaniem wśród użytkowników swobodnie poruszających się w środowisku
cyfrowym.
Co nowego?
Dzięki dostępności programu także w punktach sprzedaży LOTTO WinTo! skutecznie dotarł również do stałych graczy kolektur, dla których była to często pierwsza okazja do skorzystania z aplikacji mobilnej. W grupie uczestników przeważają mężczyźni. Aż 1/4 użytkowników WinTo! zagrała zarówno w kanale sprzedaży naziemnej, jak online. W
ciągu tego roku uczestnicy odebrali ponad 1,5 mln nagród o łącznej wartości przekraczającej 7,5 miliona złotych.
WinTo! nieustannie się rozwija poprzez wprowadzanie nowych, angażujących graczy
funkcjonalności. W trakcie zaledwie roku uruchomiono między innymi ZdrapTo! Są to
wirtualne zdrapki dostępne w aplikacji, dzięki którym gracze mogą zdobywać dodatkowe
punkty lojalnościowe i bonusy w prostych minigrach. Wprowadzono także Kupony WinTo! –
specjalne kupony promocyjne, które pozwalają m.in. na zdobycie dodatkowych punktów, a
także wspomniany moduł wsparcia społecznego WspieramTo!
– W ciągu roku użytkownicy zebrali ponad 3,2 mld punktów. Największym zainteresowaniem wśród nagród cieszą się vouchery na produkty LOTTO i doładowania kont graczy. Najbardziej popularną nagrodą jest voucher na grę Lotto do odbioru w punkcie sprzedaży. Dzięki zaangażowaniu użytkowników i ich nawykowi grania z aplikacją możemy lepiej dopasować ofertę, edukować, ale też tworzyć społeczność odpowiedzialnych graczy – mówi Robert Leksiński, dyrektor Departamentu Relacji z Klientami.
Rocznicowa atrakcja
Platforma rozwija się w dużej mierze dzięki analizie zachowań i opinii graczy. Strategia
rozwoju WinTo! zakłada też stworzenie jednego, spójnego ekosystemu lojalnościowego dla całej oferty Totalizatora Sportowego. Z okazji pierwszych urodzin uruchomiono promocję dla wszystkich uczestników. Wystarczy, że osoba zarejestrowana w programie wyda 50 zł na dowolny produkt LOTTO od 7 do 13 lipca i będzie mogła odebrać 400 punktów gratis.
Społeczna odpowiedzialność zapisana w DNA firmy.
Program WinTo! to nie tylko platforma lojalnościowa – ma w sobie silny komponent
społeczny – pozwala Totalizatorowi Sportowemu jeszcze skuteczniej realizować działania
związane z jego misją społeczną.
Jednym z przykładów było wprowadzenie modułu WspieramTo!, umożliwiającego graczom
przekazywanie punktów lojalnościowych na wybrane inicjatywy społeczne, które firma
zamienia za pośrednictwem Fundacji Totalizatora Sportowego w realne pieniądze. Do tej
pory gracze przekazali już ponad 850 tys. punktów na wsparcie dwóch inicjatyw: zakupu 70
defibrylatorów AED dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz ochrony
bioróżnorodności w Babiogórskim Parku Narodowym.
Działania WinTo! doskonale wpisują się w szerszy kontekst odpowiedzialności społecznej
Totalizatora Sportowego, który od lat angażuje się w projekty z zakresu sportu, kultury,
edukacji i ochrony dziedzictwa narodowego. Nowoczesny program lojalnościowy jest więc kolejnym narzędziem służącym temu, by łączyć biznes z realnym wpływem społecznym.