Promatic Games rozszerza swoją obecność w Czechach dzięki partnerstwu z Tokyo.cz
Promatic Games, polska marka z branży GameTech, kontynuuje ekspansję w Europie Środkowej, nawiązując nowe partnerstwo w Czechach. 13 października 2025 roku Promatic Games uruchomiło swoje gry na platformie Tokyo.cz – jednym z najszybciej rozwijających się, regulowanych kasyn online w Czechach.
To partnerstwo stanowi kolejny krok w strategii Promatic, mającej na celu umocnienie pozycji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki platformie cB Data studio wprowadziło swoje portfolio prostych, klasycznych i angażujących automatów online dla graczy Tokyo.cz.
– Jesteśmy dumni z uruchomienia naszych gier na Tokyo.cz i z tego, że zdobywają one
uznanie w Czechach – rynku, który ceni zarówno innowację, jak i tradycję, czyli dwa
elementy głęboko zakorzenione w naszym DNA – powiedział Maciej Makuszewski, Head of
iGaming w Promatic Games.
I dodał:
– Z niecierpliwością czekamy na długoterminową współpracę z zespołem Tokyo.cz – profesjonalistami, którzy potrafią dostarczyć prawdziwy ‘Serious Fun’ graczom w Czechach. Obecnie uruchomiliśmy 18 gier w kasynie Tokyo.cz, a kolejne 15 pojawi się wkrótce. Naszym celem jest udostępnienie całego certyfikowanego portfolio gier dla czeskiego rynku.
Tokyo.cz to dynamicznie rozwijające się kasyno online, posiadające licencję i działające
zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Czechach. Znane jest z nowoczesnego i świeżego
designu, skierowanego do młodszego pokolenia graczy.
– Czeski rynek gier online jest niezwykle konkurencyjny. Tym, co wyróżnia Tokyo.cz, jest
nasz unikalny motyw portalu kasynowego oraz zróżnicowane portfolio łączące studia lokalne
i międzynarodowe. Jesteśmy również dumni z naszych innowacyjnych kampanii marketingowych i ciągłego doskonalenia platformy, aby zapewniać użytkownikom doświadczenie na najwyższym poziomie – powiedział Jan Gotowicki, menedżer kasyna
Tokyo.cz.
Oficjalne uruchomienie gier Promatic Games na Tokyo.cz odbyło się 13 października 2025
roku. Gracze zyskali dostęp do 18 tytułów Promatic Games. Z okazji premiery Tokyo.cz
zorganizowało kampanię promocyjną, która zakończyła się 17 października.
redakcja
Więcej Ogolna
Totalizator Sportowy otrzymał wyróżnienie za udaną kampanię
Kampania „Podaruj radość wygrywania”, promująca Zdrapki Totalizatora Sportowego, została nagrodzona brązową statuetkę w kategorii „Entertainment” podczas tegorocznego konkursu Effie Awards.