Ogolna 25 sierpnia 2022

Przełomowe partnerstwo PandaScore i William Hill

autor: Mateusz Mazur
PandaScore został wybrany dostawcą danych e-sportowych i kursów dla William Hill. Podpisaną przez obie strony umowę określa się jako „przełomowe partnerstwo” na drodze rozwoju PandaScore. 

PandaScore dostarczy kanały kursów

Chcąc rozwijać własny produkt i ofertę zakładów e-sportowych, William Hill zdecydowało się na zintegrowanie kanałów kursów PandaScore dla tytułów e-sportowych, takich jak League of Legends i Dota 2, a na późniejszym etapie zmiany obejmą także CS:GO.

Ponadto, w nadchodzących miesiącach bukmacher rozważy rozszerzenie swojej oferty e-sportowej i tym samym wzmocnienie współpracy z PandaScore. Decyzja operatora zależeć będzie w dużej mierze od opinii klientów oraz społeczności.

— Widzimy ogromny potencjał w zakładach na e-sport. Jest to droga do zaangażowania jeszcze szerszej publiczności, przy jednoczesnym zapewnieniu obecnym graczom nowych wrażeń z zakładów — powiedział Nick Maurice, Global Director of Sportsbook w William Hill

— Żeby osiągnąć nasz cel wiedzieliśmy, że musimy zwrócić się w stronę jednej z czołowych marek w branży. Takiego partnera odnaleźliśmy właśnie w PandaScore — dodał Maurice.

Szerokie perspektywy

Na mocy podpisanego w marcu partnerstwa, dostarczaniem usług PandaScore dla William Hill zajmie się Sporting Solutions. Jeśli brytyjski operator zdecyduje się na poszerzenie współpracy, firma zajmująca się dostarczaniem danych jest w stanie zapewnić William Hill kanały kursów obejmujące między innymi: Call of Duty, Rocket League, Overwatch, FIFA, Valorant, King of Glory i Starcraft.

Jako dostawca danych dotyczących e-sportu, PandaScore ma na celu zapewnienie „punktu kompleksowej obsługi” dla operatorów, wykorzystując wewnętrzny zespół handlowy, sztuczną inteligencję, szeroką ofertę rynków na żywo i przedmeczowych, kreator zakładów, a także możliwość automatyzacji zarządzania rynkiem.

— Jesteśmy podekscytowani współpracą z William Hill. Z pewnością jesteśmy w stanie pomóc operatorowi rozwinąć i ulepszyć jego ofertę zakładów e-sportowych, a to wszystko dzięki naszemu najnowocześniejszemu kanałowi kursów — ocenił Dasha Kirilishina, starszy menedżer ds. sprzedaży w PandaScore.