Quebo rapuje o BETFAN. Bukmacher dociera do nowych odbiorców
Podobnie jak na początku roku 2020 Quebonafide nie pozwala się nudzić swoim fanom. Pod koniec minionego już roku nagrał utwór Teen Kasia, później nawiązał współpracę z Kukonem, a teraz wypuścił kawałek Matcha Latte, w którym rapuje m.in o legalnym bukmacherze BETFAN. Sprawa jest tym ciekawsza, że z naszych informacji wynika, że nie była to współpraca marketingowa, a własna inspiracja artysty.
QUEBONAFIDE FT. MICK JENKINS – MATCHA LATTE
To właśnie w tej piosence, która pojawiła się dziś (29.12.2020) na platformie YouTube możemy usłyszeć o bukmacherze, którego ambasadorem jest Mariusz Podzianowski. Dokładnie w drugiej zwrotce, gdy Quebo rapuje o tym, że przegrał „pakę” stawiając na Legię w europejskich pucharach:
Zimna matcha lattе, rok zamykam klapą jak Alcatel
Legia przejеbała z Karabachem, a akurat dałem na nią na Betfanie pakę
Dobrze, że tylko to sto i dobrze, że odkułem się na Roland Garros
Polska radość tu się kończy, mam dość
Tak jak wyżej wspomnieliśmy z naszych informacji wynika, że wspomnienie o bukmacherze nie wynikało z współpracy marketingowej. Tym bardziej podkreśla to fakt, że BETFAN dociera do coraz szerszej grupy odbiorców, jeśli muzycy sami o nim mówią w swoich utworach.
BETFAN dociera do nowej grupy odbiorców
Quebonafide, właściwie Kuba Grabowski jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich muzyków. Jego wszystkie płyty zostały sprzedane w nakładzie około 350 tysięcy egzemplarzy, co czyni go jednym z najlepszych polskich raperów pod tym względem.
O popularności Quebo świadczy również fakt, ze utwór MATCHA LATTE w jeden dzień na YouTube przekroczył ponad 300 000 wyświetleń. Obecnie piosenka odnotowała już ponad dwa miliony wyświetleń. Z całą pewnością zatrzyma się na kilkunastu milionach, a tym samym o BETFANIE usłyszy wielu nowych potencjalnych graczy.
Korzyści dla BETFANA
Bez wątpienia fakt, że Quebo rapuje o BETFANIE w swojej piosence pokazuje, że względnie nowy operator na polskim rynku zakładów bukmacherskich trafia do wielu grup społecznych. I trudno uznać to za przypadek, ponieważ bukmacher ten od samego początku uchodzi za markę innowacyjną, otwartą na nowatorskie pomysły, które mają zmienić postrzeganie zakładów bukmacherskich w Polsce.
Przypomnijmy, że BETFAN zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego – Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach – „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”. Jako Debiut Roku BETFAN zdobył uznanie za zbudowanie bazy pozwalającej skutecznie konkurować z innymi firmami w branży w niecały rok od wejścia na rynek. Za sukces bukmachera uznano też promocję bez podatku od gier i wspierającą wiarygodność nowej marki kampanię z udziałem Mariusza Pudzianowskiego.
Właśnie za tę akcję BETFAN został też doceniony w kategorii „Kampania marketingowa roku”. We wrześniu 2019 r. znany strongman został twarzą marki, zaś bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do niego konia o imieniu Betfan, który stał się live brand hero marki. Współpraca z Mariuszem Pudzianowskim odbiła się też szerokim echem w mediach.
Być może Quebo z właśnie tej kampanii dowiedział się o BETFANIE?
Fot. YouTube