15.06.2018 00:00

Rasmussen: „Zwykły bonus od pierwszej wpłaty nie jest już atrakcyjny”

Claus Rasmussen, dyrektor generalny SB Betting Software przy okazji rozpoczętych Mistrzostw Świata FIFA, wyjaśnił, że jego firma skupia się na opracowaniu solidnego systemu premiowania i lojalnościowego. Tłumaczy także dlaczego pozwalanie klientom m.in. polskiego forBET na łączenie wielu bonusów doprowadzi ich do sukcesu podczas tego turnieju.

Udostępnij
Rasmussen: „Zwykły bonus od pierwszej wpłaty nie jest już atrakcyjny”

– Fakt, że tegoroczne Mistrzostwa Świata odbywają się w Rosji, sprawia, że ​​koncentrujemy się przede wszystkim na naszych rozwiązaniach mobilnych. Nawet jeśli takie państwa jak Gruzja czy Ukraina nie biorą udziału w turnieju, to wielu z ich obywateli będzie podróżować do Rosji, aby obejrzeć mecze na stadionie, pubie lub w wyznaczonych strefach kibica – tłumaczy ważność rynku Europy Wschodniej dla jego firmy.

– Dzięki temu chcą obstawiać zakłady poprzez swoje konta internetowe za pomocą smartfonów, tabletów lub laptopów, a my chcemy, aby wrażenia z zabawy były tak płynne, jak to tylko możliwe. Aby mogli szybko obstawiać zakłady i cieszyć się meczem. A jeśli nie mogą go oglądać z jakiegoś powodu, chcemy również przekazać im jak najwięcej informacji o turniej, integrując śledzenie wydarzenia na żywo z licznymi statystykami – uzupełnił Rasmussen.

SB Betting Software współpracuje obecnie z ponad 20 różnymi klientami, głównie z Europy i Afryki. Są to wspomniane między innymi Europebet (część Betsson Group), forBET i PremierBet (część Editec). Czy przygotowano w związku z turniejem jakieś niestandardowe funkcje i możliwości?

– W tym roku koncentrowaliśmy się na ogólnym aspekcie zarządzania ryzykiem. Od miesięcy zbieramy opinie od naszych klientów pod kątem limitów odpowiedzialności, czy monitorowania wzorców zakładów w celu opracowania nowych narzędzi, które pomogą im w codziennej pracy. Również w miarę wzrostu konkurencji pomiędzy operatorami zwykły bonus od pierwszej wpłaty nie jest już atrakcyjny dla graczy. Opracowaliśmy solidny system premiowania i lojalnościowy, w którym klient może praktycznie ustawić dowolne warunki premiowe, umożliwia łączenie wielu bonusów i tworzyć różne programy lojalnościowe zarówno długoterminowe, jak i sprecyzowane dla danego wydarzenia – zakończył w rozmowie z SBC News.

Udostępnij
PK

PK