06.01.2009 00:00

Reklama kosztuje

PZPN i działacze piłkarscy szukają sposobów na powiększenie klubowych budżetów. Jednym z nich ma być zwiększenie wpływów z tytułu umów reklamowych zawieranych z firmami bukmacherskimi. W tym roku wpływy te mają osiągnąć poziom 8 mln złotych.

Udostępnij

PZPN i działacze piłkarscy szukają sposobów na powiększenie klubowych budżetów. Jednym z nich ma być zwiększenie wpływów z tytułu umów reklamowych zawieranych z firmami bukmacherskimi. W tym roku wpływy te mają osiągnąć poziom 8 mln złotych.

W ubiegłym roku firmy bukmacherskie zapłaciły związkowi z tego tytułu 2 mln złotych. Biorąc pod uwagę ilość zainteresowanych klubów, kwota przypadająca na każdy z nich nie była wielka. W roku bieżącym ma się to zmienić, a działacze zapowiadają twarde negocjacje.

Więcej o relacjach pomiędzy piłkarskim związkiem, klubami i firmami bukmacherskimi w artykułach publikowanych na portalu dziennik.pl.

Udostępnij
JH

JH