Nowy System Photoplaya, to nie tylko nowe gry i opcje dostępne dla rodziny graczy tego automatu dotykowego austriackiego Funworlda. Teraz terminale wyposażono w możliwość urządzania loterii dla graczy. Ciekawa gra zręcznościowa „Zulu Royal” była dostępna w sieci terminali w dniach od 20-go listopada do 17-go grudnia w trybie tournament (współzawodnictwo). Każdy z graczy miał możliwość wygrania dwuosobowej wycieczki na Majorkę. Tryb reklamy i współzawodnictwa daje szansę wielu firmom współpracującym z Funworldem na wypromowanie swoich produktów. W Niemczech uczyniły to już m.in. Autobild i 20th Century Fox.
„Reklamowe konkursy i loterie są wprost idealne dla zlinkowanych terminali” – stwierdza Marco Hutter, szef sprzedaży i reklamy Funworld A.G.
Ze swojej strony dodajmy jednak, że loterie reklamowe to też forma hazardu, a Photo Play miał w założeniu być terminalem tzw. positive games, czyli gier wolnych od pornografii, hazardu i przemocy.
Na zdjęciu: Reklama wycieczki do wygrania w grze Zulu Royal na Photo Playu.