Rewanż Joshua vs Ruiz bez reklam William Hilla na ringu
William Hill nie będzie sponsorował ringu w rewanżu Anthony Joshua vs Andy Ruiz, który odbędzie się w grudniu. Wszystko przez to, że hazard w Arabii Saudyjskiej jest zakazany. Nie oznacza to jednak, że brytyjski bukmacher nie będzie mógł promować się w innych sposób. Przypomnijmy, że Anthony Joshua na początku czerwca tego roku stracił mistrzowskie pasy […]
William Hill nie będzie sponsorował ringu w rewanżu Anthony Joshua vs Andy Ruiz, który odbędzie się w grudniu. Wszystko przez to, że hazard w Arabii Saudyjskiej jest zakazany. Nie oznacza to jednak, że brytyjski bukmacher nie będzie mógł promować się w innych sposób.
Przypomnijmy, że Anthony Joshua na początku czerwca tego roku stracił mistrzowskie pasy na rzecz meksykańskiego pięściarza. Bez wątpienia była to jedna z największych niespodzianek bokserskich w ostatnich latach. Świadczy o tym chociażby fakt, że kursy na Brytyjczyka wynosiły około 1,05, a na Ruiza nawet 10,0. Szok oglądających walkę w Madison Square Garden był więc duży, ale od razu było wiadomo, że niebawem dojdzie do rewanżu. Co ciekawe ten obędzie się w Arabii Saudyjskiej, co nie spodobało się Ruizowi, który chciał walczyć w USA albo Meksyku.
Niezadowolony z powodu lokalizacji może być również William Hill, który nie będzie mógł wystawić swoich reklam na ringu. Pomimo tego brytyjski bukmacher będzie mógł korzystać z reklam telewizyjnych, a także promować swoją walką na portalach społecznościowych. Co najważniejsze William Hill – pomimo niekorzystnej lokalizacji najważniejszej walki bokserskiej w tym roku – zamierza kontynuować współpracę z Joshuą.
– Umowa, którą mamy podpisaną z Anthonym Joshua jest dość elastyczna, ponieważ zawsze istnieje możliwość, że walka odbędzie się na terytorium, w którym hazard jest zakazany. W przypadku walki rewanżowej z Ruizem zastosujemy strategię marketingową, która pozwoli nam czerpać korzyści. Pamiętajmy o tym, że to wciąż wielka walka, a brak reklam na samym ringu nie jest wielką stratą. Będziemy promować naszą markę w trakcie konferencji prasowych, czy innych medialnych spotkań. Wiele zakładów jest również obstawianych przed walką, co także wykorzystamy. Powtórzę raz jeszcze – jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej dotychczasowej współpracy z Joshuą i chcemy ją kontynuować – powiedział w rozmowie z „Gambling Insider” dyrektor ds. komunikacji Williama Hilla, Ciaran O’Brien.
Warto pamiętać również o tym, że walka odbędzie się w kraju, który nie przestrzega podstawowych praw człowieka. Nie pierwszy jednak raz pieniądze wzięły górę nad wartościami. Trudno się spodziewać, by w kolejnych latach w Arabii Saudyjskiej nie doszło do innych wielkich starć. Nie powinno to jednak wpłynąć na umowy sponsorskie firm bukmacherskich z pięściarzami, ponieważ ten przypadek idealnie pokazuje, że bukmacher może czerpać korzyści ze sponsoringu na wiele sposobów.
Bartosz Burzyński
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.