Rivalo przedłuża współpracę z legendarnym Cafu
Były piłkarz Milanu, triumfator mistrzostw świata w 1994 oraz 2002 roku - Cafu pozostaje ambasadorem marki Rivalo. Obie strony postanowiły przedłużyć współpracę.
Cafu pozostaje ambasadorem Rivalo
W ramach umowy, Cafu dalej będzie reprezentować markę Rivalo na licznych imprezach oraz kampaniach reklamowych. W takich słowach przedłużenie współpracy z legendarnym Brazylijczykiem skomentował Guilherme Bucchi, konsultant ds. marketingu Rivalo w Brazylii: – Jesteśmy bardzo zadowoleni z odnowienia współpracy z Cafu, jednym z największych nazwisk brazylijskiego i światowego futbolu.
Odkąd rozpoczęliśmy tę wspólną podróż, mamy bardzo pozytywne wyniki i świetną synergię między stronami. Skupiamy się na doświadczeniu i przywództwie Cafu w celu reprezentowania Rivalo i naszych wartości – mówi Bucchi.
Wszystko jest naturalne
Nowy kontrakt z Rivalo skomentował także sam Cafu: – Bardzo się cieszę, że mogę nadal reprezentować Rivalo, firmę, która wyróżnia się na rynku zakładów sportowych jakością swoich usług oraz zaangażowaniem w bezpieczeństwo i przejrzystość. Rynek zakładów sportowych postrzegam jako zabawę. Wielu Brazylijczyków stawia na swoje drużyny. Wszystko jest bardzo naturalne. Uważam, że zakłady nie powinny być postrzegane jako gra losowa, ale raczej forma zabawy.
W zeszłym roku Rivalo podpisało umowę sponsorowania brazylijskiej ligi futbolu amerykańskiego (Ligue BFA), która składa się z 45 drużyn i ponad 4000 graczy. Około 100 meczów odbywa się każdego roku, między czerwcem, a listopadem
Wojciech Gancarz
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.