26.10.2023 14:00

Ruch wraca na Stadion Śląski. Betclic honoruje legendę klubu niezwykłym filmem

Już w najbliższą sobotę Ruch Chorzów, jeden z największych polskich klubów piłkarskich w historii, zmierzy się ze Śląskiem Wrocław. Dla Ruchu będzie to wyjątkowe spotkanie. Niebiescy wracają bowiem do Chorzowa, a areną zmagań będzie prawdziwy symbol polskiej piłki nożnej – Stadion Śląski. Z tej okazji Betclic, sponsor strategiczny klubu, przygotował wyjątkowy film, którego bohaterką jest słynna "Pani Renia". Oprócz filmu marka przygotowała dla fanów chorzowskiego zespołu wiele atrakcji, m.in. specjalną strefę meczową. To kolejna akcja marki, która chce angażować się w działania dla klubu i jego kibiców.

Udostępnij
Betclic uhonorował Panią Renię z Ruchu Chorzów

Renata Kubiak, a więc wspomniana „Pani Renia”, to legenda chorzowskiego klubu, która niestrudzenie służyła i opiekowała się drużyną przez 30 lat. Pracę w chorzowskim klubie zaczęła 28 lipca 1993 roku. Przez trzy dekady wykonywała w chorzowskim klubie szereg obowiązków: od prania trykotów po przygotowywanie boisk do gry. Od 2000 roku jest integralną częścią zespołu, skrupulatnie dbając o strój meczowy zawodników. Przez lata ciężkiej pracy wyrobiła sobie ogromny szacunek i sympatię u piłkarzy, sztabu szkoleniowego i osób związanych z Ruchem. Dziś, choć ze względu na stan zdrowia nie może być obecna na wszystkich meczach, cały czas jest sercem z zespołem.

– Ruch to moja miłość i rodzina. W ostatnich latach zdarzało się, że częściej bywałam w klubie niż w domu – mówi Pani Renia z uśmiechem na twarzy. – Z klubem mam wiele wspomnień, i tych dobrych i tych złych. Widziałam wiele: chwile sukcesu i największe porażki. Byłam świadkiem, jak zdobywaliśmy Puchar Polski i jak przegrywaliśmy finał Pucharu Intertoto. Ostatnie lata to dla klubu bardzo wymagający czas (spadek do III ligi i powrót do najwyższej klasy rozgrywkowej – red.), ale oczami wyobraźni widzę, jak nasi chłopcy ponownie zdobywają tytuł i ze śląską dumą reprezentują nasz kraj w Europie – dodaje.

Aby uczcić powrót do Chorzowa, sponsor główny klubu – marka Betclic – przygotował we współpracy z Ruchem wyjątkowy spot, w którym główną bohaterką jest właśnie Pani Renia. W humorystycznym filmie zmienia się w inspektora, który sprawdza, czy Stadion Śląski jest gotowy na przyjęcie jej chłopców. Sprawdza, czy murawa jest gotowa na mecz, czy krzesełka na stadionie są wystarczająco wygodne i czy w szatni panuje należyty porządek.

– Bardzo cieszymy się, że ten film powstał i dziękujemy marce Betclic za jego realizację. Pani Renia przez problemy zdrowotne zrobiła sobie małą przerwę na Ruchu, ale chcemy, żeby nasza społeczność o niej pamiętała. Dlatego oprócz promocji filmu w naszych mediach społecznościowych, na Stadionie Śląskim pojawią się kody QR, które po zeskanowaniu będą kierować do materiału – mówił Seweryn Siemianowski, prezes Ruchu. 

– Nieodłącznym elementem naszych akcji jest pasja ludzi, którzy wybrali swój kurs. Historia Pani Reni, jej zaangażowanie i miłość do klubowych barw, może być inspiracją dla każdego z nas. Cieszymy się, że mogliśmy docenić jej poświęcenie dla klubu i przypomnieć jej historię fanom. Jesteśmy zaangażowanym sponsorem, który rozumie, jak ważnym wydarzeniem są przenosiny Ruchu na Stadion Śląski. Cieszymy się na wysoką frekwencję na meczu i zapraszamy do korzystania z przygotowanych przez nas atrakcji – dodał Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.

W dzisiejszych czasach influencerzy są wykorzystywani w reklamach niezwykle często. Do udziału w tej kampanii zaprosiliśmy jednak influencerkę z krwi i kości. Kogoś, kto bez wątpienia wpłynął na historię klubu: Panią Renię, która wspiera Ruch Chorzów od 30 lat. Jesteśmy szczęśliwi, że to właśnie ona zgodziła się sprawdzić, czy Stadion Śląski jest gotowy na pierwszy mecz Ruchu. I jest gotowy! – przyznał Pablo Dominguez, Group Creative Director w agencji 180heartbeats+JvM.

Oprócz filmu o Pani Reni, z okazji powrotu do Chorzowa, Ruch oraz marka Betclic szykują dla fanów wiele atrakcji. Wokół stadionu powstanie m.in. strefa Betclic, w której fani będą mogli zagrać w piłkarskie kółko i krzyżyk, zmierzyć moc swojego kopnięcia na specjalnym automacie, czy sprawdzić swój refleks.

Udostępnij
redakcja

redakcja