RushBet podpisuje ekskluzywną umowę z LaLiga. Dzięki niej chce podbić Amerykę Południową
RushBet rozszerzył partnerstwo z LaLiga na cały kontynent południowoamerykański.
RushBet z prawami do LaLiga
Umowa ta zapewni Rush Street prawa do dwóch najwyższych klas rozgrywkowych w Hiszpanii: LaLiga Santander i LaLiga Smartbank. Obejmuje ona licencję na używanie nazw drużyn, herbów, zdjęć zawodników i logo rozgrywek.
– Ta nowo rozszerzona umowa sprawi, że LaLiga będzie jeszcze bliżej swoich fanów, dzieląc się wszystkimi emocjami, które liga hiszpańska ma do zaoferowania. Nasi fani wiedzą, że działaliśmy z pasją już od wielu lat, a teraz z radością dzielimy się nią z klientami RushBet w Kolumbii i innych krajach – skwitował Oscar Mayo, dyrektor wykonawczy LaLiga.
Wyjątkowi ambasadorzy
Co więcej, operator będzie mógł angażować w swoje akcje promocyjne ambasadorów związanych z LaLiga. RushBet otrzymywał będzie również także gadżety (takie jak koszulki i piłki), które oferowane będą klientom na imprezach brandingowych czy podczas innych wydarzeń sygnowanych logiem marki.
– LaLiga jest jedną z najpopularniejszych lig na całym świecie i cieszymy się, że możemy przybliżyć naszm klientom jej produkty – powiedział Valentin Birnstein, dyrektor generalny RSI Colombia. – Zobowiązaliśmy się dostarczać graczom RushBet najwyższej jakości treści i wysokiej jakości rozrywkę, a rozszerzenie naszej współpracy z LaLiga pomoże nam osiągnąć te cele – dodał.
Mateusz Mazur
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.