Coraz większa rzesza Japończyków zaczęła odwiedzać kasyna, a to nie spodobało się rządzącym, którzy nie chcą doprowadzi do tego, by obywatele stali się hazardzistami. Podjęto więc decyzję o zakazie reklam – z wyłączeniem międzynarodowych terminali – w portach lotniczych i morskich.
Rządowa akcja walki z hazardem ruszy już w marcu. W praktyce będzie to wyglądało tak, że turyści przylatujący do Japonii zobaczą reklamy hazardu, ale Japończycy taką okazję będą mieli niezwykle rzadko.
Cóż, trzeba przyznać Japończykom, że ponownie nie zabrakło im pomysłowości. Trudno jednak przypuszczać, by ograniczenie reklam w tego typu miejscach drastycznie wpłynęło na znaczny spadek popularności hazardu.
BB
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.