16.07.2019 00:00

Rzeczkowski: Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy strategię omnichannel

Gdy firmę bukmacherską "Totolotek" przejęła Grupa Gauselmann było wiadomo, że bukmachera czeka wiele zmian w najbliższym czasie. Właśnie o nich porozmawialiśmy z Dyrektorem ds. Marketingu w Totolotku, Mariuszem Rzeczkowskim.

Udostępnij
Rzeczkowski: Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy strategię omnichannel

Nowe logo zostało pozytywnie przyjęte przez klientów?

Nasi klienci przyjęli nowe logo z ciekawością, jest to dla nich zapowiedź wielkich zmian, jakie nadchodzą u ich ulubionego bukmachera.

Do kiedy zamierzacie wprowadzić nowe logo we wszystkich punktach naziemnych?

Do końca września powinien zakończyć się proces zewnętrznego rebrandingu wszystkich POS, a na wiosnę 2020 planujemy wyremontować wnętrza ostatnich placówek.

Punkty naziemne przejdą również gruntowny remont. Na czym będzie on polegał, co nowego się w nich pojawi?

To będzie zmiana o 180 stopni. Każdy punkt przejdzie remont budowlany, zostanie wyposażony w nowe meble i elementy marketingowe. Stworzymy nową jakość rozrywki odchodząc od oferty drukowanej na rzecz terminali samoobsługowych, najlepszej na rynku oferty zakładów live, wyposażając część punktów w wielkoformatowe ekrany do oglądania wydarzeń sportowych, czy oferując dostęp online dla zarejestrowanych klientów do zakładów zawieranych online, jak i w punktach sprzedaży oraz na terminalach.

Podstawowym założeniem zmiany i naszej strategii marketingowej jest zapewnienie naszym klientom tego samego doświadczenia podczas zawierania zakładów – niezależnie czy robią to na stronie desktop, mobile, aplikacji mobilnej, czy na terminalu w punkcie sprzedaży. Celem jest, by klient czuł się swobodnie i posiadał takie same odczucia oraz dostęp do ofert promocyjnych niezależnie od kanału sprzedaży, z którego korzysta. Tak więc również akcje marketingowe i promocje będą równocześnie obejmować wszystkie kanały. To rewolucja na polskim rynku, ponieważ jesteśmy pierwszym bukmacherem, który wdraża prawdziwą strategię omnichannel.

Największą nowością w punktach – poza zmianą standardu – będą więc terminale do zawierania zakładów, które wprowadzą naszą sieć na inny poziom serwisu i rozrywki. Co więcej jest to sprawdzony, przetestowany produkt na innych rynkach europejskich, który dzięki nowatorskim rozwiązaniom cieszy się bardzo dużym zainteresowaniom. Już po pierwszych instalacjach widzimy duże zainteresowanie i łatwość z jaką klienci odnajdują się na tych urządzeniach.

Planujecie rozszerzyć liczbę punktów naziemnych w Polsce?

Dziś skupiamy się na procesie zmian w aktualnie posiadanej sieci. Kolejnym naturalnym krokiem będzie jej rozszerzenie na nowe lokalizacje, w tym wprowadzenie punktów premium o jeszcze wyższym standardzie.

Czy rebranding wpłynie również na szybkość i intuicyjność strony do zakładów online i aplikacji?

Oczywiście przed nami także duże zmiany w kanałach online zgodne ze wspomnianą strategią omnichannel. Stawiamy na bardzo przyjazne i nowoczesne rozwiązania mobilne, w tym pierwszą w pełni responsywną wersję desktop. Mamy szczegółowo zaplanowaną mapę rozwoju naszego produktu i kolejne nowości, przyjazne rozwiązania oraz ułatwienia, będą wdrażane już w kolejnych tygodniach po starcie nowej platformy. Dotyczy to między innymi aplikacji na Andorid i iOS. Od strony produktowej stawiamy na ofertę live i w tym zakresie będziemy oferować średnio 40 000 zakładów miesięcznie. Planujemy zmiany w programie lojalnościowym "Bet Club" oraz szereg promocji dla aktywnych, jak i powracających klientów, w tym dostępność "cashout" we wszystkich kanałach sprzedaży.

Wychodzi więc na to, że czeka nas przełom w działalności Totolotka na polskim rynku. 

Oczywiście jest to przełom. Żadna firma na polskim rynku bukmacherskim nie wprowadzała w jednym czasie zmian na taką skalę i równocześnie we wszystkich kanałach sprzedaży. 

Udostępnij
BB

BB