SB Software ściąga do zespołu specjalistę z Austrii
Nowy Dyrektor Generalny Filip Sosnowski rozpoczął serię zmian w SB Software, co ewidentnie oznacza nowe rozdanie dla firmy. W swojej strategii poświęca dużą uwagę jakości komunikacji i budowaniu dobrej reputacji oraz wizerunku firmy, dlatego do zespołu dołączył Wojciech Trzaska, obejmując stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji.
Wojciech Trzaska to specjalista o międzynarodowym doświadczeniu i eksperckiej wiedzy. W branży jest od ponad 15 lat i choć jest Polakiem, cała jego kariera zawodowa związana jest z rynkiem niemieckim, austriackim, szwajcarskim i maltańskim. W swoim portfolio ma tak uznane marki jak Greentube, Cashpoint, czy Bet-at-home, a to tylko kilka z nich. Swoimi działaniami skutecznie wpływał na wzrost zaufania do brandów, co przekładało się na zwiększenie przychodów i poprawę zadowolenia partnerów biznesowych, graczy oraz pracowników. W SB Software, jako Chief Communications Officer, będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki oraz strategię widoczności w mediach międzynarodowych, public relations, a także podniesienie jakości komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Trzaska pełni też funkcję rzecznika prasowego.
– To bardzo ciekawe zadanie w bardzo ambitnej firmie. Takie lubię najbardziej. Cieszę się, że dołączam do zespołu doświadczonych fachowców, którzy od lat pracują na sukces SB Software. Poza tym cenię Filipa Sosnowskiego, nowego CEO firmy, jako branżowego specjalistę. Będę realizował skuteczną strategię komunikacji, której tak brakuje w naszej branży – mówi Wojciech Trzaska.
Do tej pory nie było w SB Software takiego stanowiska, co jest sygnałem, że firma chce mocniej zaznaczyć swoją obecność na światowych rynkach i świadomie budować wizerunek oraz rozpoznawalność.
–Wybór osoby na to stanowisko był dla mnie całkowicie oczywisty. Branżowe kompetencje, szerokie międzynarodowe doświadczenie, umiejętność i swoboda komunikacji oraz kontakty to mocne strony Wojciecha Trzaski. Uważam, że na polskim rynku brakuje specjalistów od wizerunku i public relations w branży hazardowej. Musiałem sięgnąć za granicę i dlatego tym bardziej się cieszę, że Wojciech dał się przekonać i dołączył do SB Software – mówi CEO Filip Sosnowski.
SB Software jest znanym i zaufanym dostarczycielem usług i produktów B2B w branży bukmacherskiej i kasynowej, posiadającym ponad 13-letnie doświadczenie na rynku.
Firma oferuje licencjonowanym klientom kompleksowe i nowoczesne rozwiązania składające się z platformy do zarządzania kontami graczy (PAM), zakładów sportowych, kasyna oraz bramek płatności. Dzięki indywidualnym rozwiązaniom i rozbudowanemu zestawowi narzędzi dostosowanych zarówno do operacji on-line i stacjonarnych, firma aktywnie wspiera rozwój swoich klientów B2B w Polsce, Europie, Azji oraz Afryce.
SB Software posiada licencję MGA oraz certyfikat GLI-19, a sukces firmy współtworzy obecnie ponad 70 specjalistów z różnych obszarów.