SBOBET chce skorzystać z marki BVB
Czołowy niemiecki klub piłkarski, Borussia Dortmund, podpisała umowę z bukmacherem internetowym z Azji.
SBOBET, bo to o tej marce mowa, został oficjalnym partnerem BVB na rynku azjatyckim. Współpraca rozpocznie się od sezonu 2018/19.
SBOBET będzie promowany przede wszystkim w kanałach cyfrowych BVB.
Bukmacher ma również oferować w Azji promocje i aktywności związane z klubem, a także wspierać lokalne inicjatywy społeczne Niemców. Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione.
– Bundesliga wciąż rośnie w Azji. Dortmund ma niesamowitą rzeszę fanów – nie tylko w Europie, ale na całym świecie – mówi Bill Mummery, dyrektor wykonawczy Celton Manx, który jest właścicielem SBOBET.
Kontrakt wynegocjowało azjatyckie biuro handlowe klubu. Jest to ważny krok dla obu stron. Z punktu widzenia BVB wzmocniona zostanie pozycja na rynku azjatyckim, dla bukmachera to dostęp do szerokiej bazy fanów Borussii.
PK
Więcej Bukmacherka
Olgierd Cieślik w zarządzie STS. Wzmocnienie operacyjne
Istotne zmiany na początku grudnia w strukturach zarządczych STS. Do zespołu dołączył menedżer z wieloletnim stażem w sektorze rozrywki, obejmując nadzór nad kluczowymi procesami biznesowymi. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię integracji oraz optymalizacji działań w ramach międzynarodowej grupy Entain CEE.