01.08.2018 00:00

SBOBET chce skorzystać z marki BVB

Czołowy niemiecki klub piłkarski, Borussia Dortmund, podpisała umowę z bukmacherem internetowym z Azji.

Udostępnij
SBOBET chce skorzystać z marki BVB

SBOBET, bo to o tej marce mowa, został oficjalnym partnerem BVB na rynku azjatyckim. Współpraca rozpocznie się od sezonu 2018/19. 

SBOBET będzie promowany przede wszystkim w kanałach cyfrowych BVB.
 
Bukmacher ma również oferować w Azji promocje i aktywności związane z klubem, a także wspierać lokalne inicjatywy społeczne Niemców. Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione.
 
– Bundesliga wciąż rośnie w Azji. Dortmund ma niesamowitą rzeszę fanów – nie tylko w Europie, ale na całym świecie – mówi Bill Mummery, dyrektor wykonawczy Celton Manx, który jest właścicielem SBOBET.

Kontrakt wynegocjowało azjatyckie biuro handlowe klubu. Jest to ważny krok dla obu stron. Z punktu widzenia BVB wzmocniona zostanie pozycja na rynku azjatyckim, dla bukmachera to dostęp do szerokiej bazy fanów Borussii. 

Udostępnij
PK

PK