06.11.2019 10:56

Schmeichel ambasadorem STS

Peter Schmeichel zostanie twarzą kolejnej odsłony kampanii STS „Dobrze wiesz, możesz obstawiać”. Rozpoczęcie współpracy legendy Manchesteru United z STS zbiegło się w czasie z odświeżeniem logotypu oraz layoutu bukmachera. Podjęcie współpracy ze Schmeichelem skomentował prezes STS Mateusz Juroszek, który stwierdził, że Duńczyk jest uosobieniem wartości, które stara się propagować najpopularniejszy bukmacher w Polsce. Nowe logo […]

Udostępnij
Schmeichel ambasadorem STS

Peter Schmeichel zostanie twarzą kolejnej odsłony kampanii STS „Dobrze wiesz, możesz obstawiać”. Rozpoczęcie współpracy legendy Manchesteru United z STS zbiegło się w czasie z odświeżeniem logotypu oraz layoutu bukmachera.

Podjęcie współpracy ze Schmeichelem skomentował prezes STS Mateusz Juroszek, który stwierdził, że Duńczyk jest uosobieniem wartości, które stara się propagować najpopularniejszy bukmacher w Polsce.

Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter. W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. Twarzą najnowszej jej odsłony jest utytułowany i doskonale znany na całym świecie Peter Schmeichel. Piłkarz – z polskimi korzeniami – jest doskonałym przykładem tego, że odważni wygrywają. Podjął wyzwanie i zdecydował się na wyjazd za granicę, który okazał się drogą do licznych sukcesów w świecie sportu. Jest to niezwykle bliskie naszej filozofii związanej z ekspansją zagraniczną STS – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Rok 2019 jest dla STS-u niezwykle ważny, bowiem w lutym stał się on pionierem jeśli chodzi o polskich bukmacherów rozpoczynając działalność międzynarodową na kilkunastu rynkach europejskich. Sukces ten zamierza być kontynuowany poprzez dalszą ekspansję.  Można zaryzykować stwierdzenie, że STS jest hegemonem biorąc pod uwagę polski rynek bukmacherski. Spółka posiada niemalże połowę udziałów na rynku, a ich przychody w ostatnich sześciu latach wzrosły ponad dziesięciokrotnie – z 220 mln zł w 2016 roku do 2,41 mld zł w roku 2019. Genezą takiego stanu rzeczy jest naturalnie rozwój działalności online, ponieważ właśnie w ten sposób generowana jest zdecydowana większość obrotów STS-u.

Pozostaje tylko czekać na to, w jaki sposób i czy współpraca bukmachera ze Schmeichelem oraz zmiany wizualne wpłyną na dalsze wzmocnienie pozycji całej spółki na rynku.

Udostępnij
Maciej Akimow

Maciej Akimow