02.12.2024 13:14

Sezon nagród dla Betclic. Marka z uznaniem w krajowych i międzynarodowych konkursach

Betclic, wiodący bukmacher na polskim rynku, zajął dziewiąte miejsce w rankingu Marketing Master Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej – jednej z dwóch najważniejszych organizacji branży reklamowej w Polsce. To jedno z najważniejszych osiągnięć marki w tym obszarze, a zarazem jedyne dla przedstawiciela branży bukmacherskiej. Betclic zakończył tym samym sezon nagrodowy w 2024 roku z licznymi wyróżnieniami.

Udostępnij
Sezon nagród dla Betclic. Marka z uznaniem w krajowych i międzynarodowych konkursach
Autor zdjęcia: Michał Murawski/Betclic

Betclic zakończył rok z imponującym dorobkiem na scenie reklamowej w Polsce i na świecie. W ostatnim czasie marka zdobyła m.in. dwukrotne srebro w konkursie Innovation SAR za projekt „Pani Renia” w kategoriach Content/Entertainment oraz Touchpoint, a to tylko jeden z sukcesów. W rankingu Reklamodawca Roku organizowanym przez SAR Betclic uplasował się bowiem na wysokim, czwartym miejscu, a w rankingu Marketing Master by SAR zajął dziewiąte miejsce. Dodatkowo na niedawnej gali konkursu Kreatura marka zdobyła wyróżnienie za projekt „Kibicem się jest” w kategorii „Techniki | Muzyka”.

– Wybraliśmy swój kurs w komunikacji marketingowej, a tak liczne nagrody i wyróżnienia branżowe są dla nas potwierdzeniem, że obraliśmy właściwą drogę. Kończymy 2024 rok w znakomitych nastrojach, a dodatkowo cieszy nas fakt, że za tymi sukcesami idą świetne wyniki biznesu. Nie możemy już doczekać się tego, co przyniesie nam kolejne 12 miesięcy – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic.

– Lubimy unikatowe projekty, a kreatywność to jeden z filarów naszych działań marketingowych. Bardzo cieszymy się, że nasze wysiłki zostały docenione, szczególnie, że tak liczne nagrody i wyróżnienia są efektem ogromnej pracy całego zespołu, ale też oceny dokonanej przez uznanych specjalistów z różnych dziedzin szeroko rozumianej branży komunikacyjnej. Nie zatrzymujemy się i w 2025 roku liczymy na więcej! – dodał Adrian Sztuk, Brand Manager Betclic Polska.

Co istotne, sukcesy Betclic to nie tylko uznanie na polskim rynku, ale również za granicą. Nagrody zdobyte w prestiżowych konkursach, takich jak Golden Drum czy Clio Sports, podkreślają, że marka jest doceniana przez międzynarodowe jury za innowacyjność, jakość realizacji oraz kreatywne podejście. 

Nagrody i wyróżnienia dla Betclic dotyczą różnych kategorii działań. Jury konkursów doceniło prowadzone przez markę kampanie produktowe i wizerunkowe, ale także branded content czy produkcje dokumentalne tworzone w ramach projektu Betclic Studios.

Lista nagród Betclic w 2024 roku:

Ranking Marketing Master by SAR

· 9. miejsce – Betclic w czołówce branży marketingowej w Polsce bez podziału na rynki i kategorie

Konkurs Innovation

· 2x Srebro – Pani Renia / CONTENT / ENTERTAINMENT oraz TOUCHPOINT

· 4. miejsce w rankingu REKLAMODAWCA ROKU w kategorii Commercial Brand

Golden Drum

· Złoto / Pani Renia / Motion Craft

· Brąz / Płaciliśmy podatki od zawsze / Motion Craft

Clio Sports

· Brąz / Pani Renia / Partnership & Sponsorship

Crafty

· Zwycięzca / Nara Dumitrescu / Płaciliśmy podatki od zawsze / Scenografia

· I wyróżnienie / Dana Anghel / Płaciliśmy podatki od zawsze / Kostiumy

· I wyróżnienie / Płaciliśmy podatki od zawsze / Film roku

KTR (rekordowe 10 nominacji dla projektów Betclic)

· Złoto / Płaciliśmy podatki od zawsze / Production Design (scenography)

· Srebro / Płaciliśmy podatki od zawsze / Casting

· 2x Brąz / Płaciliśmy podatki od zawsze / Costume Design / Production

Konkurs Kreatura

· wyróżnienie / Kibicem się jest / Techniki|Muzyka

Konkurs Papaya New Directors 10

· Nagroda główna / Michał Sierakowski / Stereopsis. Historia Karola Bieleckiego / Craft Native

Udostępnij
redakcja

redakcja