15.04.2009 00:00

SMS-em w klienta

Zajmująca się mobilnym marketingiem firma Txtlocal.com notuje stały wzrost zainteresowania świadczonymi przez siebie usługami ze strony firm reprezentujących branżę hazardową.

Udostępnij

Zajmująca się mobilnym marketingiem firma Txtlocal.com notuje stały wzrost zainteresowania świadczonymi przez siebie usługami ze strony firm reprezentujących branżę hazardową. Firmy te coraz częściej komunikują się ze swoimi klientami za pośrednictwem SMS-ów.

Wiadomości tekstowe są wysoce efektywnym narzędziem, mogącym szczególnie służyć do przekazywania informacji „z ostatniej chwili”.

Z usług Txtlocal.com z powodzeniem korzystają tory wyścigowe czy kluby pokerowe które za pośrednictwem wiadomości tekstowych lub multimedialnych informują klientów o oferowanych przez siebie atrakcjach.

Jak podkreśla firma, 75% osób zapoznaje się z treścią otrzymanej wiadomości natychmiast. Ponadto, ze względu na prosty sposób przesyłania, informacje zawarte w SMS-ach trafiają zwykle do większej ilości odbiorców.

Udostępnij
Interplay

Interplay