Zajmująca się mobilnym marketingiem firma Txtlocal.com notuje stały wzrost zainteresowania świadczonymi przez siebie usługami ze strony firm reprezentujących branżę hazardową. Firmy te coraz częściej komunikują się ze swoimi klientami za pośrednictwem SMS-ów.
Wiadomości tekstowe są wysoce efektywnym narzędziem, mogącym szczególnie służyć do przekazywania informacji „z ostatniej chwili”.
Z usług Txtlocal.com z powodzeniem korzystają tory wyścigowe czy kluby pokerowe które za pośrednictwem wiadomości tekstowych lub multimedialnych informują klientów o oferowanych przez siebie atrakcjach.
Jak podkreśla firma, 75% osób zapoznaje się z treścią otrzymanej wiadomości natychmiast. Ponadto, ze względu na prosty sposób przesyłania, informacje zawarte w SMS-ach trafiają zwykle do większej ilości odbiorców.

Interplay
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



