Sponsor Jagiellonii wesprze Fundację Naszpikowani. Kolejna odsłona „Dorzuć misie”
Podczas najbliższego meczu Jagiellonia – Legia, który odbędzie się 1 października w Białymstoku, zawita akcja "Dorzuć misie" organizowana przez Fundację STS. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka, Fundacja STS przekaże 5 zł na wybrany przez klub cel.
Mecze Jagiellonii Białystok z Legią Warszawa zawsze wywołują emocje. Niedzielne spotkanie ligowe, które odbędzie się 1.10.2023 roku o godz. 20:00 będzie ważne nie tylko dlatego, że „Duma Podlasia” zagra z wicemistrzami Polski sezonu 2022/23, ale także z uwagi na akcję „Dorzuć misie” organizowaną w trakcie spotkania przez Fundację STS. – Mecz z Legią zawsze powoduje dużo emocji. Tym razem chcemy żeby były one wyłącznie pozytywne. Zachęcamy, by kibice na to spotkanie przynieśli pluszowe maskotki i rzucili je na znak spikera. Walczymy nie tylko o dobry wynik sportowy, ale także ten około boiskowy – mówił Adrian Molski–Strzałkowski, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.
Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na zaprzyjaźnioną z Jagiellonią Fundację Naszpikowani. Rzucone na murawę misie trafią natomiast do okolicznych domów dziecka. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków Jagiellonii Białystok, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.
https://twitter.com/fundacjasport/status/1704780134354403609
– Akcja „Dorzuć misie”, to nie tylko okazja do zacieśnienia relacji z lokalną społecznością, ale także do ukazania, że jesteśmy aktywnie zaangażowanym partnerem, który troszczy się o sprawy społeczne i wychodzi poza ramy zawiązanej umowy. Cel jest szczytny, a my jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Emocji w tym spotkaniu z pewnością nie zabraknie, dlatego liczymy również na to, że kibice nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto Fundacji Naszpikowani – dodał Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Jagiellonii każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w razie opadów się nie ubrudziły).
Jagiellonia będzie kolejnym klubem, który bierze udział w akcji „Dorzuć misie”. Wcześniej brały w niej udział także Zagłębie Lubin, Korona Kielce, czy Rakowa Częstochowa. W pierwszym przypadku na boisku pojawiło się ponad pięć tysięcy pluszaków. W Kielcach było ich ponad 4,5 tysiąca, a w Częstochowie ponad 1,6 tys.