Sponsor Jagiellonii wesprze Fundację Naszpikowani. Kolejna odsłona „Dorzuć misie”
Mecze Jagiellonii Białystok z Legią Warszawa zawsze wywołują emocje. Niedzielne spotkanie ligowe, które odbędzie się 1.10.2023 roku o godz. 20:00 będzie ważne nie tylko dlatego, że „Duma Podlasia” zagra z wicemistrzami Polski sezonu 2022/23, ale także z uwagi na akcję „Dorzuć misie” organizowaną w trakcie spotkania przez Fundację STS. – Mecz z Legią zawsze powoduje dużo emocji. Tym razem chcemy żeby były one wyłącznie pozytywne. Zachęcamy, by kibice na to spotkanie przynieśli pluszowe maskotki i rzucili je na znak spikera. Walczymy nie tylko o dobry wynik sportowy, ale także ten około boiskowy – mówił Adrian Molski–Strzałkowski, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.
Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na zaprzyjaźnioną z Jagiellonią Fundację Naszpikowani. Rzucone na murawę misie trafią natomiast do okolicznych domów dziecka. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków Jagiellonii Białystok, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.
Zobaczcie ostatnią odsłonę akcji "Dorzuć misie", która odbyła się w Częstochowie (kibice @Rakow1921 🔝 ) i już za 10 dni będziemy obecni na stadionie @Jagiellonia1920 🤝
Szczegóły akcji: https://t.co/wSYK4RprEz pic.twitter.com/RB5BKlmuTW
— Sport Twoją Szansą (@fundacjasport) September 21, 2023
– Akcja „Dorzuć misie”, to nie tylko okazja do zacieśnienia relacji z lokalną społecznością, ale także do ukazania, że jesteśmy aktywnie zaangażowanym partnerem, który troszczy się o sprawy społeczne i wychodzi poza ramy zawiązanej umowy. Cel jest szczytny, a my jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Emocji w tym spotkaniu z pewnością nie zabraknie, dlatego liczymy również na to, że kibice nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto Fundacji Naszpikowani – dodał Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Jagiellonii każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w razie opadów się nie ubrudziły).
Jagiellonia będzie kolejnym klubem, który bierze udział w akcji „Dorzuć misie”. Wcześniej brały w niej udział także Zagłębie Lubin, Korona Kielce, czy Rakowa Częstochowa. W pierwszym przypadku na boisku pojawiło się ponad pięć tysięcy pluszaków. W Kielcach było ich ponad 4,5 tysiąca, a w Częstochowie ponad 1,6 tys.