Sportradar podpisał umowę z FDJ na dostarczanie materiałów wideo
Sportradar podpisał umowę na dostarczanie krótkometrażowych materiałów wideo z francuskim operatorem, Française des Jeux (FDJ).
Krótkie materiały wideo z meczów w FDJ
Zadaniem Sportradaru będzie dostarczanie FDJ zautomatyzowanych relacji z meczów. Francuski operator będzie mógł korzystać z usługi promocji kanału na żywo, co oznacza dostarczanie swoim klientom 30-sekunduwoych klipów wideo z poszczególnych meczów. FDJ chciałby w ten sposób zwiększyć zaangażowanie fanów w swój dział zakładów sportowe online.
Krótkie materiały wideo mają być dostarczane bezpośrednio do klientów za pomocą urządzeń mobilnych przez powiadomienia push. Treści będą segmentowane zgodnie z preferencjami klientów.
– Dzięki wiodącej na rynku technologii Sportradar, jesteśmy w stanie zapewnić FDJ narzędzia, które są niezbędne do głębszego i bardziej świadomego zaangażowania się kibiców w życie sportu – powiedział Patrick Mostboeck, dyrektor produktów wideo i streamingu w Sportradar.
– Dostarczenie spersonalizowanych materiałów wideo bezpośrednio do klientów jest bardzo bogatym sposobem zwracania się do nich – dodał Mostboeck.
FDJ pierwszym operatorem treściami Sportradar
Tym samym FDJ stanie się pierwszym francuskim operatorem, który wdroży produkt Sportradar. Usługa szwajcarskiej firmy oferuje treści wideo z kilku najważniejszych lig piłkarskich i krajowych pucharów – między innymi niemieckiej Bundesligi czy hiszpańskiego Pucharu Króla.
– Nasze zakłady sportowe online (ParionsSport en ligne) z dumą zaoferują graczom nowe możliwości wideo, które klienci będą otrzymywać w czasie rzeczywistym. Zawsze staramy się dostarczać jak najlepsze usługi i cieszymy się, że możemy współpracować z takimi partnerami jak Sportradar i być pierwszym operatorem, który oferuje tak innowacyjne treści – podkreślił Hugo Le Pierres, dyrektor ds. produktów zakładów online w FDJ.