03.08.2020 16:37

Sportradar wzmacnia partnerstwo z Badminton Europe

Sportradar, globalny dostawca zakładów i usług sportowych, podpisał kompleksową umowę z Badminton Europe (BEC), organem zarządzającym międzynarodowymi turniejami badmintona odbywającymi się w całej Europie.

Sportradar wzmacnia partnerstwo z Badminton Europe

Szeroki zakres współpracy

Wieloletnia umowa znacznie zwiększa zakres współpracy Sportradar z organem zarządzającym i uzupełnia partnerstwo w zakresie zakładów i transmisji, które istnieje od 2015 roku. Zgodnie z warunkami nowej umowy, Sportradar zostaje oficjalnym i wyłącznym partnerem danych Badminton Europe dla wszystkich zawodów BEC.

Sportradar będzie dostarczać operatorom zakładów i platformom medialnym na całym świecie dane z ponad 35 turniejów BEC każdego roku. Będą to m.in. szlagierowe wydarzenia tego sportu – mistrzostwa Europy, drużynowe mistrzostwa Europy mężczyzn i kobiet oraz drużynowe mistrzostwa Europy par mieszany, a także elitarne zawody takie jak International Challenge i International Series.

Dodatkowo, jako globalny właściciel praw medialnych, Sportradar będzie ściśle współpracować z BEC, aby zwiększyć rangę  turniejów i zawodów nie tylko na kluczowych rynkach badmintona w Europie i Azji, ale także na nowych terenach

Nowe możliwości

Nowa umowa umożliwi Sportradar wykorzystanie pełnego zakresu możliwości technologicznych w celu zwiększenia zaangażowania fanów. Wykorzystując swoją wiodącą na rynku platformę OTT, Sportradar zapewni Badminton Europe globalną usługę OTT w celu zaprezentowania akcji meczowych i treści redakcyjnych.

Z kolei Badmintoneurope.tv będzie prezentować główne wydarzenia na kilku kortach, a także regularne transmisje na żywo z International Challengers i International Series prawie tydzień po tygodniu. Platforma będzie pokazywała również historyczne mecze, losowania do konkursów, czy liczne podcasty. Co najważniejsze  zawartość będzie można przeglądać bezpłatnie po zarejestrowaniu się w usłudze.

Aby zmaksymalizować ekspozycję w telewizji i mediach OTT, zespół  Sportradar będzie sprzedawał zasoby sponsorskie zainteresowanym reklamodawcom, zarówno z działaniami na miejscu, jak i specyficzną integracją ze środowiskiem cyfrowym Badminton Europe. Firma opracuje również i uruchomi nową witrynę internetową BEC, a także zapewni wiodący w branży zestaw narzędzi Data Toolkit, aby jeszcze bardziej poprawić jakość usług.

Zadowolenie władz Sportradar oraz Badminton Europe (BEC)

Lutz Tigges (dyrektor w Sportradar): – Cenimy sukces, jaki odnieśliśmy, pracując razem z Badminton Europe w ciągu ostatnich kilku lat, oraz zaufanie, które wypracowaliśmy. Wspólnie stworzyliśmy standardy techniczne i handlowe, w tym globalny zasięg wydarzeń związanych z badmintonem. Cieszymy się, że możemy ich wspierać, ponieważ wykorzystują naszą szeroką gamę produktów i usług, aby rozwinąć swój sport na całym świecie.

Brian Agerbak (sekretarz Generalny Badminton Europe): – Rozszerzone partnerstwo ze Sportradar, obejmujące platformę OTT, nową stronę internetową i zestaw narzędzi, wzmocni nas pod względem technologicznym. Ważnym celem strategicznym jest dla nas rozwój naszych cyfrowych narzędzi, z których korzystają nasi fani.

Ponadto zwiększanie naszej obecności w mediach i globalnej widoczności naszych produktów, to dla nas kluczowe kwestie. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Sportradar w poprzednich latach i cieszymy się, że możemy dalej rozwijać nasz projekt z tak ważnym partnerem.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński