28.01.2008 00:00

Sprawozdanie końcowe z IMA 2008

Wzrost liczby odwiedzających, wystawców i obrotów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wzrost liczby odwiedzających, wystawców i obrotów

Run na ekranowe automaty do gier pieniężnych. Urządzenia do gier i gry sportowe w natarciu. Nowe rozporządzenie o grach umożliwia stosowanie różnorodnych atrakcyjnych automatów zarobkowych do gier, uskrzydla konkurencję i optymalizuje ochronę grających.

Düsseldorf. W Düsseldorfie odbyły się po raz drugi targi IMA. Wprowadzone po raz pierwszy przedłużenie czasu trwania targów do czterech dni sprawdziło się. 8.850 odwiedzających z branży z kraju i z zagranicy mogło uzyskać wszelkie informacje o nowościach w dziedzinie automatów w dwóch halach targowych. Odnotowaliśmy wzrost we wszystkich sektorach: 8 procent więcej odwiedzających, 15 procent więcej powierzchni wystawienniczej, 15 procent więcej wystawców i pełne księgi zamówień.

Wspólne starania wszystkich związków branży automatów przyniosły widoczne owoce. Nowe rozporządzenie o grach umożliwiło wprowadzenie szerokiego spektrum nowych, interesujących automatów zarobkowych do gier. Wyraźny trend widoczny jest w sektorze urządzeń wyposażonych w ekrany. Klasyczne urządzenia wałkowe lub tarczowe nadal jednak znajdują zainteresowanie dużej części klientów. Pokrywa się to także z doświadczeniami międzynarodowymi.

Wzrosła ranga ochrony grającego: Szybki przebieg gier uniemożliwia równoczesne granie na kilku urządzeniach. Efektywna przerwa w grze wynosząca 5 minut po jednej godzinie nieprzerwanej gry to przykład dla reszty świata. Przeciętny nakład gracza wynosi w praktyce około 20 euro za godzinę. Na każdym urządzeniu do gier znajduje się numer telefonu informacyjnego 01801372700, pod którym gracze lub ich bliscy mogą otrzymać w Federalnej Centrali Uświadamiania Problemów Zdrowotnych (BZgA) wskazówki lub pomoc.

Większym uznaniem niż w ostatnich latach cieszą się urządzenia do gier rozrywkowych i sportowych niedające możliwości wygranej pieniężnej. Bilard, strzałki, air hockey, a także uznawane często za wymarłe „piłkarzyki” spotykają się na nowo z coraz większym zainteresowaniem.

Także wystawcy z sektora części zamiennych i poddostawcy uznali wyniki swojej branży za bardzo zadowalające, potwierdzając wyraźny wzrost.

Całe spektrum wystawy IMA bardziej niż w poprzednich latach celuje w żeńską część klienteli barów i salonów gier. Nie tylko zwiększa to liczbę potencjalnych klientów, ale także prowadzi do większej akceptacji i podniesienia poziomu.

IMA jest dowodem na to, że twarda konkurencja owocuje nowymi interesującymi produktami i lepszymi ofertami, a wszystko to leży w interesie klienta.

Kolejne targi IMA odbędą się także w Düsseldorfie i rozpoczną się w dniu 13 stycznia 2009.

Dalsze informacje uzyskacie Państwo na naszej stronie internetowej: www.ima-messe.com lub w dziale prasowym Reed Exhibitions Deutschland GmbH:

Dr Mike Seidensticker Eva-Maria Geef
Rzecznik prasowy Referentka prasowa
Tel.: +49 (0) 211 –90 19 11 28 Tel.: +49 (0) 211 –90 19 11 91
E-mail: Mike.Seidensticker@reedexpo.de E-mail: EvaMaria.Geef@reedexpo.de

Udostępnij
Informacja Prasowa

Informacja Prasowa