Star Trek Stern Pinball
Sternowski Star Trek pojawił się na rynku w ubiegłym roku, jednak szansę by na nim pograć miałem dopiero na EAG w Londynie. Wrażenia mam pozytywne.
Flipper wita nas hasłem "Welcome on board". Po wybiciu kulki trafia ona na dość szybkie grzyby. Efekt odbicia kulki pomiędzy nimi wzmacniany jest błyskami flashera. Wcześniej, czy później kulka ma szansę trafić na dodatkową łapkę, niestety dość trudno wybić ją na rampę oznaczoną WARP. Jeśli uda nam się ta sztuka podświetla się Extra Ball, flipper staje się szybszy i zdobywamy misję np. Destroy the Drill.
W górnej częsci pola gry mamy dwie rampy prowadzące kulkę z powrotem na lewą, bądź prawą łapkę. Kulka spada za korytarzami z toczostykami oznaczonymi R i E, więc nie mamy szansy ich podświetlić tym sposobem. Wspomniana wcześniej dodatkowa łapka pozwala także na wybicie kulki po wyjściu z loopa.
W środkowej części blatu znajduje się pułapka na kulkę umieszczona pod ruchomym statkiem Enterprise, której zadaniem jest uwalnianie multiballa. Przed pułapką drop target nazwany centralnym. Z prawej strony mniej więcej w środkowej części blatu umieszczono trzy tarcze oznaczone Increase Power and Weapons. Z lewej strony tarcze oznaczone odkrywczo Shields.
Do przejścia mamy nastepujące misje: Prime Directive, Klingon Battle, Space Jump, Destroy the Drill, Nero, Save the Enterprise i The captain's Chair.
Przez środek pola gry biegnie drabinka podświetlanych trójkątów z Power Weapons i statusem misji.
Wart podkreślenia działający intuicyjnie Shoot Again. W lewej części Ball Lock powodujący start misji.
Zabawę kończą cztery dolne korytarze oznaczone literkami T.R.E.K. Zapalenie wszystkich liter skutkuje zwiększeniem wartości punktowych naliczanych przez spinner.
Efekty dźwiękowe i dialogi z filmu przewijają się w trakcie całej rozgrywki.