Startuje European Gaming Congress 2024. Promatic Platynowym Sponsorem
We wtorek i środę (15-16 października) Warszawa ugości przedstawicieli branży rozrywkowej z całej Europy. Po raz kolejny w stolicy Polski odbędzie się European Gaming Congress. – European Gaming Congress jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem, braliśmy udział w poprzedniej edycji. Kongres stwarza okazję do spotkań, wymiany doświadczeń, dyskusji o trendach między profesjonalistami z branży, ponieważ gromadzi przedstawicieli z całej Europy – powiedział Piotr Fedak, CEO w Promatic Group, spółce macierzystej platynowego sponsora EGC 2024, Promatic Games. Portal "Interplay.pl" jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Hipther Agency jest organizatorem jednych z największych w Europie branżowych konferencji. W dniach 15-16 października Warszawa po raz kolejny gościć będzie przedstawicieli branży rozrywkowej. Wtedy odbędzie się European Gaming Congress.
Przez dwa dni odbędzie się wiele paneli, dyskusji oraz wystąpień w tym m.in. „Polski rynek iGaming 2024: Eksperci prawni o nawigacji po nowych szansach i wyzwaniach” podczas, którego wystąpią Ewa Lejman (Radca prawny, doradca podatkowy, szef polskiego biura w WH Partners), Piotr Dynowski (Partner/Radca prawny/Kierownik Praktyki IP/Media/Technologia i Komunikacja w Bird & Bird Polska) i Marek Plota (Prawnik założyciel w RM Legal & Gaming w Polsce), czy „Lider polskiego rynku iGaming 2024: nawigowanie po nowych możliwościach i pokonywanie wyzwań” z udziałem Adama Lamentowicza (Prezes Polskiej Izby Gier Hazardowych, szef Superbetu), Filipa Sosnowskiego (Dyrektor generalny w SB Software), Łukasza Seweryniaka (CEO Superbet Polska), Anety Tylickiej (Prezes Zarządu Fuksiarz.pl), Marka Ploty oraz Marcina Doszczeczko (Chief Executive Officer w LV BET).
– European Gaming Congress jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem, braliśmy udział w poprzedniej edycji. Kongres stwarza okazję do spotkań, wymiany doświadczeń, dyskusji o trendach między profesjonalistami z branży, ponieważ gromadzi przedstawicieli z całej Europy. Bycie partnerem takich wydarzeń jest również częścią strategii naszej organizacji. A fakt, że konferencja odbywa się w Warszawie, w Polsce, ma ogromne znaczenie – jesteśmy lokalną firmą, a polski rynek jest dla nas niezwykle ważny, stąd nasze silne zaangażowanie w EGC – powiedział Piotr Fedak, CEO w Promatic Group i dodał:
– Polska jest kluczowym rynkiem ze względu na nasze pochodzenie. Jednak z prawie 30-letnim doświadczeniem działamy obecnie pod dwiema flagowymi markami, Promatic i Promatic Games, i jesteśmy obecni w różnych lokalizacjach na całym świecie, w tym w Europie, Afryce i Ameryce Łacińskiej. Rynki europejskie są zdecydowanie bardziej nasycone i charakteryzują się dużą konkurencją. Na przykład w Afryce jest znacznie więcej miejsca na rozwój biznesu, ale też więcej wyzwań organizacyjnych niż w krajach europejskich. Trudno powiedzieć, który rynek jest łatwiejszy, ponieważ różnią się one znacząco. Jednak nasza różnorodna oferta pozwala nam działać w wielu regionach i chociaż każdy rynek ma inne regulacje, to my mamy do czynienia z nimi w naszej codziennej działalności. Dlatego zawsze jesteśmy elastyczni i potrafimy dostosować się do danego regionu i jego specyficznych wymagań – przyznał Fedak w wywiadzie dla Sponsors Spotlight Interview.
Z kolei Maciej Makuszewski, dyrektor iGaming w Promatic Group, spółce macierzystej platynowego sponsora EGC 2024, Promatic Games, zachwalał najnowszy produkt firmy.
– „Ale Fajny Bober” to rzeczywiście nowa gra, która miała swoją premierę w Polsce 26 września. Promatic Games ma w portfolio setki ekscytujących gier slotowych, które odniosły sukces i zostały szeroko docenione przez graczy. Niektóre z nich to: „Mummy’s Treasure Deluxe”, „Janosik 30” i „Miss Joker Show” – ta ostatnia została nawet nominowana do nagrody dla najlepszego produktu iGaming w kategorii EiGE2024, a finał odbędzie się na nadchodzącej konferencji. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wydarzeniu – zachęcał Makuszewski.
Tutaj można uzyskać więcej informacji o kongresie [KLIKNIJ].
Portal „Interplay.pl” jest patronem medialnym tego wydarzenia.