STS aktywował prawa do europejskich pucharów
STS, największa firma bukmacherska w Polsce, dołączyła do marek należących do brytyjskiego Entaina, partnera UEFA Europa League i UEFA Conference League. Dzięki temu, może już od pierwszej kolejki spotkań grupowych tych rozgrywek wykorzystywać i lokalizować prawa i świadczenia marketingowe w Polsce. To jeden z efektów synergii w obszarze marketingu po przejęciu STS.
Pod koniec sierpnia Entain, jeden z największych na świecie podmiotów na rynku gamingowym, zakończył proces przejęcia STS – lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. W efekcie, na mocy kontraktu sponsorskiego Entain z UEFA, polska marka aktywuje prawa marketingowe do rozgrywek UEFA Europa League i UEFA Conference League w Polsce na sezon 2023/2024. Dzięki temu, STS zyskał możliwość ekspozycji marki przy okazji meczów pucharowych polskich klubów oraz do szeregu aktywności digitalowych, w tym m.in. do wykorzystania logotypów UEFA Europa Conference League i UEFA Europa League.
– STS od lat jest najbardziej znaną i najlepiej rozpoznawalną marką wśród firm bukmacherskich w Polsce. Możliwość synergii w obszarze działań marketingowych po przejęciu przez Entain niesie dla nas szereg korzyści, które pozwolą m.in. na umocnienie tej pozycji. Cieszę się, że udało nam się wdrożyć wszystkie możliwe do wykorzystania świadczenia reklamowe zarówno w ramach rozgrywek UEFA Ligi Europy, jak i UEFA Ligi Konferencji Europy już od pierwszego dnia meczowego – mówił Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS. I dodał: – Jednocześnie już teraz mogę zapowiedzieć, że korzyści z partnerstwa odczują także kibice i nasi klienci, m.in. poprzez możliwość wygrywania biletów na mecze w ramach organizowanych przez nas konkursów oraz dzięki atrakcyjnym akcjom promocyjnym, które planujemy.
https://twitter.com/stspolska/status/1704854847982534944
fot. STS