05.08.2023 15:22

STS i agencja Pomysły współpracują. Powstała platforma komunikacyjna

STS, lider rynku zakładów bukmacherskich w Polsce, wybrał w przetargu na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej koncepcję strategiczno-kreatywną zaproponowaną przez agencję Pomysły.

Udostępnij
STS I AGENCJA POMYSŁY WSPÓŁPRACUJĄ. POWSTAŁA PLATFORMA KOMUNIKACYJNA

Jako niekwestionowany lider rynku, od lat wyznaczamy branżowe trendy, tworząc inteligentną, skuteczną komunikację, opartą o prawdziwe i nośne insighty. Zależało nam na koncepcji, która z jednej strony będzie odświeżająca, ale która będzie także kontynuacją naszego konsekwentnego podejścia do komunikacji marki. Razem z Pomysłami stworzyliśmy koncept, który wprowadza nową platformę komunikacyjną marki STS – zapowiada Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.

Dyrektor kreatywny i partner w Pomysłach, Jan Mirosław, zauważa, że obie firmy łączy podobna filozofia: – Dla nas zdobycie takiego klienta to kolejny dowód na to, że dynamiczne, duże marki nie potrzebują dużych agencji, ale dużych idei.

Inez Kujda, dyrektorka kreatywna i partnerka w Pomysłach dodaje, że na takim założeniu agencja konsekwentnie rozwija się jako miejsce, gdzie klienci mogą znaleźć strategie i kreacje, tworzone i realizowane w niewielkim gronie mocno zaangażowanych twórców. – Cieszy nas, że ten model znajduje coraz większe uznanie – podsumowuje.

STS zapowiada premierę nowej kampanii na koniec sierpnia.

O STS

STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce. Spółka aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Od 2014 roku STS jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zaś w ostatnich dniach został również sponsorem mistrza Polski Rakowa Częstochowa. Marka jest też oficjalnym bukmacherem m.in. Jagielloni Białystok, Widzewa Łódź, Korony Kielce i Zagłębia Lubin. STS angażuje się także we wspieranie esportu.

O agencji reklamowej Pomysły

Pomysły powstały wiosną 2022 roku. W tym czasie agencja stworzyła 3 kampanie dla Pumy oraz międzynarodową kampanię dla Tylko, zaś w ostatnich tygodniach ujawniła pierwsze efekty wygranego przetargu dla marki Perła. Agencja przygotowuje również tegoroczną kampanię outdoorową obchodów 79. rocznicy Powstania Warszawskiego, realizowaną dla Muzeum Powstania Warszawskiego. www.pomysly.agencja.

Udostępnij
redakcja

redakcja