STS i agencja Pomysły współpracują. Powstała platforma komunikacyjna
STS, lider rynku zakładów bukmacherskich w Polsce, wybrał w przetargu na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej koncepcję strategiczno-kreatywną zaproponowaną przez agencję Pomysły.
– Jako niekwestionowany lider rynku, od lat wyznaczamy branżowe trendy, tworząc inteligentną, skuteczną komunikację, opartą o prawdziwe i nośne insighty. Zależało nam na koncepcji, która z jednej strony będzie odświeżająca, ale która będzie także kontynuacją naszego konsekwentnego podejścia do komunikacji marki. Razem z Pomysłami stworzyliśmy koncept, który wprowadza nową platformę komunikacyjną marki STS – zapowiada Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.
Dyrektor kreatywny i partner w Pomysłach, Jan Mirosław, zauważa, że obie firmy łączy podobna filozofia: – Dla nas zdobycie takiego klienta to kolejny dowód na to, że dynamiczne, duże marki nie potrzebują dużych agencji, ale dużych idei.
Inez Kujda, dyrektorka kreatywna i partnerka w Pomysłach dodaje, że na takim założeniu agencja konsekwentnie rozwija się jako miejsce, gdzie klienci mogą znaleźć strategie i kreacje, tworzone i realizowane w niewielkim gronie mocno zaangażowanych twórców. – Cieszy nas, że ten model znajduje coraz większe uznanie – podsumowuje.
STS zapowiada premierę nowej kampanii na koniec sierpnia.
O STS
STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce. Spółka aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Od 2014 roku STS jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zaś w ostatnich dniach został również sponsorem mistrza Polski Rakowa Częstochowa. Marka jest też oficjalnym bukmacherem m.in. Jagielloni Białystok, Widzewa Łódź, Korony Kielce i Zagłębia Lubin. STS angażuje się także we wspieranie esportu.
O agencji reklamowej Pomysły
Pomysły powstały wiosną 2022 roku. W tym czasie agencja stworzyła 3 kampanie dla Pumy oraz międzynarodową kampanię dla Tylko, zaś w ostatnich tygodniach ujawniła pierwsze efekty wygranego przetargu dla marki Perła. Agencja przygotowuje również tegoroczną kampanię outdoorową obchodów 79. rocznicy Powstania Warszawskiego, realizowaną dla Muzeum Powstania Warszawskiego. www.pomysly.agencja.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.