06.02.2020 15:16

STS i Peter Schmeichel na iGB Affiliate London

STS – największy bukmacher w Polsce, który działa w kilku krajach europejskich jest obecny na iGB Affiliate London 2020. Na stoisku polskiego operatora obecny jest również gość specjalny, globalny ambasador STS – Peter Schmeichel.  Były bramkarz Manchester United i reprezentacji Danii współpracuje z STS od listopada 2019 roku we wszystkich krajach europejskich, w których bukmacher […]

STS i Peter Schmeichel na iGB Affiliate London

STS – największy bukmacher w Polsce, który działa w kilku krajach europejskich jest obecny na iGB Affiliate London 2020. Na stoisku polskiego operatora obecny jest również gość specjalny, globalny ambasador STS – Peter Schmeichel. 

Były bramkarz Manchester United i reprezentacji Danii współpracuje z STS od listopada 2019 roku we wszystkich krajach europejskich, w których bukmacher prowadzi działalność. Peter Schmeichel jest twarzą trwającej kampanii „Obstawiaj z liderami”. Legendarnego bramkarza można spotkać na targach iGB w Londynie na stoisku STS numer N28.

Globalnym ambasadorem naszej kampanii „Obstawiaj z liderami” jest Peter Schmeichel, wielokrotnie nagradzana postać na całym świecie. Piłkarz o polskich korzeniach jest doskonałym przykładem tego, że fortuna sprzyja odważnym. Podjął wyzwanie grania za granicą, co okazało się drogą do wielu sukcesów w świecie sportu. Jest to niezwykle bliskie naszej filozofii dotyczącej międzynarodowej ekspansji STS. Cieszymy się, że będzie również obecny na naszym stoisku w iGB Affiliate London – powiedział CEO STS, Mateusz Juroszek.

Zadowolony ze współpracy z polskim operatorem jest również ambasador STS, Peter Schmeichel: – STS jest jednym z liderów w skali ogólnoeuropejskiej, z międzynarodowymi ambicjami, stąd hasło naszej wspólnej kampanii „Obstawiaj z liderami”. Co więcej STS jest firmą silnie związaną ze sportem, zdecydowanie wspierając ją w Polsce, będąc największym prywatnym sponsorem w kraju. STS jest obecny na praktycznie wszystkich arenach sportowych, angażując fanów sportu poprzez liczne specjalne działania. Polski operator wyróżnia się również tym, że koncentruje się przede wszystkim na kibicach, doceniając ich umiejętności i wiedzę.

Przypomnijmy, że STS zwiększył swoje przychody ponad dziesięciokrotnie – z 70 mln EUR do 750 mln EUR – w ciągu ostatnich kilku lat. Polski operator rozszerzył swoją działalność na rynki europejskie w lutym 2019 r. Oferta bukmachera jest dostępna w kilku krajach europejskich. Warto dodać, że STS jest pierwszym polskim bukmacherem, który rozpoczął działalność poza Polską, a firma planuje dalszą ekspansję międzynarodową. Obecnie STS posiada 45% udziału w polskim rynku bukmacherskim, a 80% jego przychodów generowane jest przez kanały online, takie jak aplikacje dedykowane na Androida i iOS, a także stronę internetową i mobilną wersję strony.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński