STS i sztuczna inteligencja. „Zmienia oblicze zarządzania zasobami ludzkimi”
W czwartek 23 maja przedstawiciele STS mieli przyjemność uczestniczyć w inspirującej dyskusji na temat roli sztucznej inteligencji w procesach HR. HR-owiec STS, Marlena Krawiec, podzieliła się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, jak AI (sztuczna inteligencja) zmienia oblicze zarządzania zasobami ludzkimi oraz jakie korzyści przynosi firmie i jej pracownikom.
W trakcie panelu, wraz z innymi prelegentami i uczestnikami, padło kilku kluczowych wniosków:
– wzrost efektywności: AI umożliwia szybsze i bardziej efektywne działanie zespołów, dzięki analizie danych i szerokiemu kontekstowi rynkowemu.
– kreatywność i innowacje: wykorzystanie AI pozwala zespołom skupić się na zadaniach strategicznych i kreatywnych, tym samym wprowadzając automatyzację do tych powtarzalnych.
– przyszłość pracy: choć AI może budzić obawy o przyszłość zatrudnienia, w STS dostrzegają, że automatyzacja zadań otwiera nowe możliwości dla swoich pracowników, umożliwiając im rozwój w innych obszarach.
Dyskusja poruszyła także kwestię związaną z zagrożeniami i zyskami spowodowanymi szybkim rozwojem AI. Doświadczenie STS pokazuje, że może ono być potężnym narzędziem, które wspiera rozwój firmy i jej pracowników. Oszczędność czasu i kosztów pracy z kolei nie musi oznaczać redukcji zatrudnienia.
„Dziękujemy firmie SD Worx oraz Belgian Business Chamber (BBC) za zaproszenie i zaufanie! Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tak ważnej dyskusji i podzielić się naszymi doświadczeniami” – czytamy w mediach społecznościowych STS.
STS to największa firma bukmacherska w Polsce, która działa również na skalę międzynarodową. Nieprzerwanie inwestuje w rozwój nowoczesnych technologii, dzięki którym od kilku lat utrzymuje pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku. Firma cały czas rozwija ofertę, udostępniając m.in. kolejne zakłady na żywo oraz umacniając wiodącą pozycję w dziedzinie esportu.