Bukmacherka 19 czerwca 2024

STS i Widzew obrali nowy kierunek. „Z dumą ogłaszamy tę zmianę”

autor: Adrian Janiuk
STS ogłosił, że nowe achromatyczne logo firmy bukmacherskiej od nowego sezonu PKO BP Ekstraklasy będzie znajdowało się na koszulach piłkarzy Widzewa Łódź.

„Z dumą ogłaszamy tę zmianę. Wyszliśmy z inicjatywą, by od nowego sezonu, na koszulkach Widzewa zagościło achromatyczne logo STS, które zastąpi dotychczasowy logotyp w kolorze. Nadszedł czas na obranie nowego kierunku. Widzew to pierwszy klub, w którym decydujemy się na taki ruch. To nasz ukłon w stronę Waszych barw oraz oczywiście Was, topowych kibiców! Jedziemy dalej!” – ogłosił STS.

Bukmacher STS został sponsorem Widzewa Łódź dokładnie 7 lipca 2022 roku. Umowa obowiązuje do końca czerwca 2025 roku.

Satysfakcja z obu stron

O współpracy wypowiedział się wówczas Michał Rydz, wiceprezes Widzewa Łódź: – Przedstawiamy zupełnie nowego partnera, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora. Myślę, że nawiązanie tej współpracy jest dowodem na organizacyjny rozwój Klubu, ale także potwierdzeniem jego siły marketingowej i społecznego potencjału. Razem z STS, który zagości na koszulce meczowej, wchodzimy na boiska PKO BP Ekstraklasy. Mam nadzieję, że kibice również będą zadowoleni, bo potencjalne promocje i oferta zapowiadają się ciekawie.

Umowę z łódzkim klubem skomentował także Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS: – Kontrakt sponsorski z Widzewem Łódź to dla nas ważny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania polskiego sportu. Cieszymy się, że klub o tak bogatej historii ponownie będzie grał w Ekstraklasie, a także dołączy do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie dużo korzyści zarówno STS, jako liderowi rynku bukmacherskiego, jak i Widzewowi, który od lat jest czołową piłkarską marką w Polsce. Skorzystają z niej także kibice, dla których przygotujemy aktywacje i atrakcyjne promocje.

Dodaj komentarz