STS rozpoczyna współpracę z RTSmunity
STS – największy bukmacher w Polsce i obecnie działający w kilku krajach europejskich – rozpoczyna nowe partnerstwo z RTSmunity w zakresie rozbudowania oferty na wydarzenia e-sportowe w Polsce. Wraz z końcem zimowej przerwy lig e-sportowych chcielibyśmy wkroczyć w nowy sezon ze zwiększoną ofertą zakładów na e-sport. Będzie to możliwe dzięki naszemu nowemu partnerstwu z RTSmunity. […]
STS – największy bukmacher w Polsce i obecnie działający w kilku krajach europejskich – rozpoczyna nowe partnerstwo z RTSmunity w zakresie rozbudowania oferty na wydarzenia e-sportowe w Polsce.
Wraz z końcem zimowej przerwy lig e-sportowych chcielibyśmy wkroczyć w nowy sezon ze zwiększoną ofertą zakładów na e-sport. Będzie to możliwe dzięki naszemu nowemu partnerstwu z RTSmunity. Firma ta dostarczy nam więcej danych i analiz dotyczących takich rozgrywek jak: Dota, CS: GO, czy popularny „LOL” (League of Legends). W Polsce wyraźnie widać oznaki wzrostu zainteresowania e-sportem, głównie dzięki rosnącej popularności Counter Strike – czytamy w komunikacie prasowym STS.
Partnerstwo skomentował również CEO STS, Mateusz Juroszek – Widząc rozwój e-sportu nie tylko w naszym kraju, ale na całym świecie, naturalnym ruchem było zwiększenie naszej obecności w tym rodzaju rozgrywek. Stąd też decyzja o połączeniu sił z przyjaciółmi z RTSmunity.
– Partnerstwo zapewni nam szeroką ofertę z różnych rynków, która obejmuje wszystkie najważniejsze wydarzenia e-sportowe, chociażby takie jak Dreamhack czy też Intel Extreme Masters. Mamy pewność, że e-sport ma ogromny potencjał, a razem z naszymi nowymi partnerami z RTSmunity będzie dominatorami na tym polu – dodał Juroszek.
E-Sport rozwija się coraz bardziej, o czym świadczy fakt, że na przykład podczas meczu CS: GO można obstawiać nie tylko zwycięzcę „mapy” lub dokładny wynik, ale także, która drużyna jako pierwsza wygra 3,6,9, czy 12 rund. Opcji jest naprawdę wiele, ponieważ dochodzą do tego jeszcze zakłady na wygraną połowę „mapy”, czy wiele innych. Podobnie jest w Dota 2, gdzie oferty operatorów są coraz bardziej rozbudowane.
– Tak jak uważamy RTSmunity za lidera produktów e-sportowych, tak samo myślimy o STS, jeśli chodzi o rynek bukmacherski. Właśnie z tego powodu postanowiliśmy rozpocząć współpracę, a tym samym zapewnić naszym klientom wiele relacji z wydarzeń e-sportowych. Sport elektronicy stanowi dynamicznie rozwijający się biznes, tak samo jest z naszą firmą. Nasi najlepsi analitycy i programiści bez przerwy pracują nad nowymi metodami analizy różnych produktów, byśmy mogli stale poszerzać naszą ofertę i zasięg wydarzeń. Warto dodać, że obecna skala jest jeszcze niczym w porównaniu do tego czym e-sport stanie się w najbliższej przyszłości – powiedział CEO RTSmunity, Pavol Krasnovský.
Szacuje się, że w 2020 roku rynek zakładów e-sportowych wyceniony zostanie na 30 mld USD. A ponieważ e-sport wciąż jest dość młodą branżą, stale rozwijająca się oferta zakładów bukmacherskich sprawi, że ten wzrost będzie jeszcze większy. Wzrost popularności e-sportu widać we wszystkich wskaźnikach takich jak: globalna oglądalność, nagrody pieniężne, czy frekwencja na turniejach na żywo.
Warto dodać, że STS na polskim rynku zawsze był pionierem w dziedzinie e-sportu. Świadczy o tym pierwszy indywidualny sponsoring gracza Counter Strike, czy też opracowanie platformy dedykowanej wyłącznie e-sportom. Współpraca z RTSmunity to kontynuacja drogi, którą STS rozpoczął już kilka lat temu.
Fot. Twitter RTSmunity