18.08.2020 14:57

STS sponsorem strategicznym Lecha Poznań

Od sezonu 2020/21 Lech Poznań ma nowego-starego Sponsora Strategicznego. Został nim STS, największa firma bukmacherska w Polsce działająca również na rynku międzynarodowym, który już od ponad siedmiu lat ściśle współpracuje z Kolejorzem. Kontrakt został zawarty do 2023 roku.

STS sponsorem strategicznym Lecha Poznań

Współpraca z STS rozpoczęła się wiosną 2013 roku. Wówczas była to pierwsza w skali polskiego sportu umowa na taką skalę pomiędzy klubem sportowym a legalnym polskim bukmacherem. – Wierzymy, że współpraca będzie układać się doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony – mówił wówczas Mateusz Juroszek, prezes firmy z Katowic. I tak rzeczywiście się stało, ponieważ kontrakt pomiędzy stronami przedłużano już trzykrotnie.

– Ponad siedem lat współpracy pokazuje ogromne zaufanie, jakim darzą się tak rozpoznawalne marki na polskim rynku sportowym. Można śmiało powiedzieć, że jesteśmy ze sobą na dobre i na złe. Przeżyliśmy razem wiele wspaniałych, pozytywnych momentów, jak np. mistrzostwo Polski w 2015 roku czy faza grupowa Ligi Europy. Ale też, jak to w życiu bywa, musieliśmy czasami mierzyć się również z przeciwnościami losu – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. – Wieloletnia współpraca Kolejorza z STS może być bez wątpienia wzorem dla innych klubów piłkarskich w naszym kraju – dodaje.

– Podpisana dziś umowa między STS a Lechem Poznań, to kolejny etap realizacji strategii wspierania polskiego sportu. Z Kolejorzem jesteśmy związani już od siedmiu lat, a przed nami kolejne trzy sezony wspólnych emocji. Rozpoczęty dziś rozdział współpracy STS z Lechem Poznań wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami, a taką z pewnością jest w naszym kraju Kolejorz. Jestem przekonany, że podpisany kontrakt przełoży się na liczne korzyści zarówno dla naszej firmy, klubu, a także kibiców – mówi Mateusz Juroszek.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher przeprowadził w ciągu minionych siedmiu lat współpracy z Lechem Poznań szereg unikatowych projektów jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji w koszulkach, z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligi Europy z FC Basel.

STS – wspólnie z kibicami i Kolejorzem – zrealizował i wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej. – Nasza działalność sponsorska zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Zdajemy sobie sprawę, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek, dlatego wszystkie nasze umowy sponsorskie opieramy o aktywacje skierowane do fanów. Kibice Lecha również mogą liczyć na kolejne dedykowane im projekty specjalne w trakcie trwania naszej współpracy – dodaje prezes STS.

W ramach nowej, trzyletniej umowy logotyp bukmachera znajdzie na przodzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a świadczenia dotyczące ekspozycji materiałów sponsora będą obejmować wybrane nośniki klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński